Wybierz miasto:

Miasto:

Magra Holiday Club- wakacje rodzinne nad morzem

2022-07-09

Jak, co roku w czerwcu spędzamy wakacje nad morzem w Magra Holiday Club- miejscu stworzonym dla rodzin z dziećmi. Przyciąga nas tu, jak magnes piękna, niezatłoczona plaża, pyszne jedzenie i mnóstwo atrakcji dla dzieci.

Już teraz możesz negocjować zniżkę na pobyt w Magra Holiday Club: magra@magraclub.pl , telefonicznie :

509 822 337

Zobacz na naszym filmie, jak jest tam fajnie i kliknij tutaj.

Uwielbiamy to, iż w Magra Holiday Club można skorzystać z zajęć nauki jazdy na rowerze oraz nauki pływania. Córeczka już na drugiej lekcji potrafiła utrzymać równowagę na rowerze, a na trzeciej ruszać i jeździć na nim. Z lekcji pływania również jesteśmy bardzo zadowoleni. Ostatnim razem córeczka pokonała lęk przed wodą i nauczyła się nurkować, a teraz nauczyła się samodzielnie pływać tyłem! Zdecydowanie warto skorzystać z oferty dodatkowych zajęć.

Jedzenie to jeden z powodów, dla których warto wybrać Magra Holiday Club. Wszystkie posiłki są iście królewskie - bogactwo wyboru potraw, świeże, smaczne składniki, codziennie inne menu. Na śniadanie zawsze mieliśmy możliwość zamówienia ciepłej jajecznicy czy jajka na miękko, a potem mogliśmy skorzystać z różnorodnych wędlin, serów, serków, warzyw i owoców. Codziennie na obiad była inna, świeża zupa i 2 danie plus zawsze pyszny deser.

Kolacje są tutaj niezwykłe- co wieczór dysponuje inną kuchnią- raz meksykańską, raz tajską czy włoską. My pokochaliśmy wieczór grecki, rybny i polski, ale zawsze mogliśmy liczyć również na przepyszną pizzę prosto z pieca opalanego drewnem.

Bardzo cenimy w Magra Holiday Club bliskość do plaży i to, że jest ona niezatłoczona, czysta i szeroka. Z ośrodka możemy w cenie pakietu wypożyczyć parawan i parasol, a z restauracji możemy zabrać lunch box, czyli kanapkę i cieszyć się pobytem na plaży.

Dla dzieci przygotowanych jest mnóstwo animacji dla dzieci w różnych odstępach czasu. Dzieci mają do dyspozycji zajęcia sportowe, warsztaty muzyczne, teatralne, kalambury, zabawy ruchowe, sensoryczne czy artystyczne. My korzystaliśmy z mnóstwa zajęć ruchowych, plastycznych i tematycznych.

Świetną alternatywną na spędzenie dnia na plaży jest spacer brzegiem morza do pobliskich Rowów. Spokojny spacer zajmie nam 1,5 h, a na miejscu będziemy mogli przejść się wspaniałą promenadą czy zakupić pamiątki dla najbliższych.

W słoneczne dni na plaży morze jest na tyle spokojne, że można wejść do wody naprawdę głęboko i popływać. Z dziećmi też możemy pobawić się bezpiecznie bez żadnych obaw.

Popołudnie zazwyczaj spędzaliśmy w ośrodku na 2 podgrzewanych basenach. Wypożyczaliśmy bezpłatnie gry planszowe czy książki i miło spędzaliśmy czas. Dzieci miały możliwość bezpiecznej zabawy w małym basenie, a my mogliśmy popływać w dużym.

Super było też to, że mogliśmy bezpłatnie wypożyczyć dla siebie książki i cieszyć się pełnym relaksem. W barze mogliśmy zamówić pyszne, chłodne napoje lub lody dla dziecka. To miejsce, w którym naprawdę można wypocząć.

W poprzednich latach wynajmowaliśmy dom wolnostojący, a tym razem korzystaliśmy z domku typu bungalow z własnym ogródkiem i byliśmy również bardzo zadowoleni.

Wszystkie domki w chłodniejsze dni mają możliwość podgrzania ich poprzez grzejniki , a w ciepłe dni mogliśmy się w nich schłodzić przed upałem. W domku typu bungalow prysznic był tak duży, że można było można zrobić kąpiel dla dziecka w wypożyczonej wanience.

Dla mniejszych rodzin możecie wynająć pokoje 2 czy 3 osobowe z łazienką i każdy może skorzystać z niedaleko położonej pralni. Nam pozwoliło to wyprać wszystkie rzeczy przed powrotem do domu, co było sporym ułatwieniem. Mogliśmy również wyprasować pomięte rzeczy, z czego również często korzystaliśmy.

Dzieci  w Magra Holiday Club mają do dyspozycji aż 2 place zabaw wewnątrz ośrodka i 2 zewnętrzne z przeznaczeniem dla mniejszych i większych dzieci. Jedna sala zabaw mieści się w restauracji, co jest znacznym ułatwieniem w skończeniu posiłku przez rodziców. Wszystkie place zabaw są świetnie wyposażone i na bieżąco uzupełniane przez nowe zabawki.

Wakacje w Magra Holiday Clubjedną z lepszych opcji nad morzem dla rodzin z dziećmi. Rodzice z roku na rok przyjeżdżają tu chętnie. Nad polskim morzem nie zawsze możemy liczyć na cudownie piękną pogodę, ale w Magra Holiday Club mimo pogody nie można się nudzić. Gwarantują to liczne animacje dla dzieci, bliskość większych miejscowości i możliwość bezpłatnego wypożyczenia rowerów na liczne wycieczki.

Niedaleko Dębiny można pojechać na przykład do Ustki i spędzić fantastycznie dzień na statku czy w muzeum Lego, muzeum zabawek czy odwiedzić latarnię.

Polecamy rezerwować już teraz pobyty na przyszły rok, by mieć gwarancję niższej ceny i możliwość miejsca w dogodnym dla was terminie. Rezerwacje możecie składać poprzez magra@magraclub.pl lub telefonicznie 509 822 337.

MAGRA HOLIDAY CLUB

Dębina koło Rowów, ul. Willowa 1. 76–211 Objazda

magra@magraclub.pl

+ 48 509 822 337

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.