Wybierz miasto:

Miasto:

Majówka w Factory Resort

2024-05-07

Na tegoroczną majówkę wybraliśmy się nad morze do Kołobrzegu i był to doskonały wybór. Nie tylko ze względu na pogodę, która w tym roku wyjątkowo dopisała, ale również ze względu na hotel Factory Resort znajdujący się w doskonałej lokalizacji, w którym spędziliśmy nasz pobyt.

Factory Resort to stosunkowo nowy hotel mieszczący się 5 minut spacerem od plaży i parku ciągnącego się wzdłuż brzegu morza, z licznymi atrakcjami dla dzieci, restauracjami i budkami z lodami.

W hotelu otrzymaliśmy duży, nowocześnie urządzony rodzinny apartament składający się z dwóch pokoi z wyjściem na balkon oraz łazienki. W jednym z nich znajdowała się kanapa z funkcja spania, na której śmiało mogą wyspać się dwie osoby oraz łóżko piętrowe, które już samo w sobie było atrakcją dla naszych dzieci. Natomiast w drugim łóżko małżeńskie. W każdym z pokoi był duży telewizor i pojemne szafy. Oprócz tego na wyposażeniu apartamentu mieliśmy zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówkę, sejf, suszarkę do włosów, ręczniki, szlafroki oraz kosmetyki do kąpieli.

Jeśli chodzi o udogodnienia dla dzieci w Factory Resort goście mogą skorzystać z łóżeczka, podgrzewacza do butelek, podestów, nocników, nakładek na toaletę czy wanienek, co dla rodziców maluszków jest dużym ułatwieniem.

W Factory Resort nie mieliśmy czasu na nudę.

Dzieci zachwycone były salą zabaw, w której znajduje się małpi gaj ze zjeżdżalnią oraz basen z kulkami

Oprócz tego córeczka bardzo chętnie bawiła się drewnianą kuchnią i klockami, natomiast starszak wybierał gry na automatach oraz z chęcią przeglądał liczne książeczki.

W sali zabaw również znalazło się miejsce dla rodziców, skąd mogą spoglądać na swoje pociechy.

Tuż obok sali znajdował się stół do ping pong, gdzie można oddać się rodzinnym rozgrywką, a także stół do bilarda.

Jako, że całą rodziną lubimy pluskać się w wodzie, bardzo chętnie odwiedzaliśmy basen. Tutaj mogliśmy korzystać z dużego basenu, gdzie była również możliwość gry w piłkę, jacuzzi oraz brodzik dla maluchów z cieplutką wodą.

Dla rodziców jako formę relaksu polecamy zabiegi SPA czy odwiedzanie sauny (do wyboru sucha fińska, parowa oraz na podczerwień), natomiast dla aktywnych siłownia. W hotelu można również wypożyczyć rowery i wybrać się na rodzinną wycieczkę po urokliwych trasach rowerowych.

W Factory Resort prowadzone są również animacje. My braliśmy udział w warsztatach robienia pizzy, które były dla synka wspaniałym doświadczeniem oraz warsztatach spa, gdzie dzieci przygotowały peeling kakaowy, idealny na wieczorną relaksującą kąpiel po dniu pełnym atrakcji.

Duże wrażenie zrobił na nas pokaz Iluzjonisty, który synek wspominał jeszcze kilka dni nie mogąc nadziwić się umiejętnościami magika.

Na przeciwko hotelu, dosłownie po drugiej stronie ulicy, mieści się Park Rekreacji Prugar, do którego goście hotelu otrzymują 20% rabatu, a atrakcji jest naprawdę sporo. Dmuchańce, trampoliny, huśtawki, zjeżdżalnie, mini golf, a nawet korty tenisowe. To idealne miejsce do spożytkowania dziecięcej energii.

Korzystając z pięknej pogody udaliśmy się także na wycieczkę po Kołobrzegu, gdzie m.in. zwiedziliśmy molo oraz latarnię morską, z której pisaliśmy fantastyczny widok na miasto i port.

Oczywiście codziennie odwiedzaliśmy plaże, gdzie dzieci bawiły się w piasku i wodzie, a wieczorami podziwialiśmy piękne zachody słońca.

Warto również wspomnieć o przepysznym jedzeniu, jakie oferuje hotel. Zarówno śniadania, jak i obiadokolacje serwowane były w formie bogatego bukietu dań, gdzie każdy znalazł coś pysznego dla siebie. Do tego ogrom owoców, dzięki którym mieliśmy zastrzyk witamin na rozpoczęcie i zakończenie dnia.

Podczas śniadań dzieci mogły kosztować min. ciepłych gofrów, płatków śniadaniowych, naleśników czy kaszki. Dorośli szukali swych smaków wśród jajecznicy, wędlin, serów, kiełbasek czy ryb w różnej formie, których nie mogło zabraknąć w nadmorskim kurorcie.

Obiadokolacje również serwowane były w formie bufetu, gdzie do wybory były zupy, mięsa i oczywiście ryby. Dwie z kolacji były kolacjami tematycznymi. Mogliśmy kosztować dań kuchni włoskiej i meksykańskiej.

Oczywiście, jak na majówkę przystało nie obyło się bez grillowania.

Odpoczynek w Factory Resort uważamy za bardzo udany, gdzie zarówno my, jak i dzieci nie mogliśmy się nudzić. To był wspaniały weekend!

Factory Resort Kołobrzeg

FACTORY RESORT KOŁOBRZEG

Adres: Kasprowicza 10 78-100 Kołobrzeg

WWW: https://www.factoryresort.pl/

E-mail: rezerwacje@factoryresort.pl

Telefon: +48 94 71 35 230

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.