Wybierz miasto:

Miasto:

Rodzinna Wielkanoc w Vislow Resort

2024-04-02

Święta Wielkanocne poza domem? Czy to dobry pomysł? Zdecydowanie tak! Jest mnóstwo zalet takich świąt: zero stresu w przygotowaniach do świąt, wspaniały, relaksujący czas z rodziną, same pyszności na śniadania i obiadokolacje i wypoczynek w komfortowych warunkach, gdzie niczym się nie trzeba się przejmować. Brzmi jak bajka?

Koniecznie taki urlop gwarantuje Vislow Resort w Wiśle - cudowny kompleks apartamentowców ze wspaniałą kuchnią, idealną bazą wypadową na okoliczne atrakcje i fantastycznym zapleczem wellness i spa oraz salą i placem zabaw dla dzieci.

KOMFORTOWY WYPOCZYNEK W APARTAMENTACH

My mieliśmy do dyspozycji jeden z większych apartamentów( 63m2 ) , czyli apartament Grand z dwoma sypialniami i dużym salonem z aneksem kuchennym. Jest to typowo rodzinny apartament, który jest nowocześnie urządzony w najdrobniejszym szczególe.

W takich wnętrzach i przestrzeniach wypoczynek jest prawdziwą przyjemnością. Naprawdę duża łazienka wyposażona w liczne półki, szafki, a nawet pralkę, przestronna garderoba w holu, kuchnia z jadalnią - to wszystko sprawia, że wypoczynek jest niezwykle udany.

Więcej apartamentów możesz znaleźć na stronie:

Luksusowe apartamenty w Wiśle | Vislow Resort

Cudownym rozwiązaniem dla nas okazał się aneks kuchenny, gdzie po długiej podróży mogliśmy przygrzać i zjeść posiłek w jadalni, zrobić herbatę i kawę, a potem wypocząć na wygodnej kanapie.

Fantastycznym rozwiązaniem są w każdym pokoju tablety z wszystkimi potrzebnymi informacjami- o atrakcjach miejsca, okolicy, o cenniku dodatkowych usług czy o godzinach otwarcia restauracji czy strefy Wellness.

ATRACJE VISLOW RESORT

Teren ośrodka to kompleks kilkudziesięciu budynków, w których znajdują się apartamenty. To daje poczucie prywatności, ciszy oraz spokoju. Wokół znajduje się duży plac zabaw dla dzieci oraz ścieżki, którymi dzieci chętnie jeżdżą na hulajnogach czy rowerach. Miłą atrakcją jest także mostek, którym dojdziemy do recepcji oraz restauracji, ale również możemy podziwiać przepiękny staw kąpielowy, z którego można korzystać w lecie.

Dużą atrakcją cieszy się wśród dzieci również przestronna sala zabaw wyposażona w naturalne materiały. Dzieci znajdą tu: drewniane tory kolejowe, domek dla lalek, kalejdoskopy, puzzle, klocki czy drewniany domek pełen zakamarków.

My świetnie bawiliśmy się również na basenie, bo nie był zbyt głęboki- tylko 120 cm, a woda była idealnie ciepła- około 30 stopni. Maluszki mogły pluskać się w brodziku obok, a rodzice masować ciało dzięki dyszom umieszczonym w basenie.

Korzystaliśmy też do woli z saun- suchej , jak i mokrej i po dużym prysznicem mogliśmy liczyć na kubeł zimnej wody:) Ogromnym powodzeniem również cieszyło się jacuzzi zewnętrzne, w którym mieściło się do 6 osób.

W Vislow Resort jest też świetnie wyposażona biblioteczka , ale również można wypożyczyć puzzle czy planszówki, a w kawiarni można napić się pysznej kawy czy koktajlu.

PYSZNE JEDZENIE VISLOW RESORT

Posiłki w Vislow Resort są ogromnym atutem tego miejsca. Różnorodność, genialny smak i zdrowe posiłki to główne cechy tej restauracji. Śniadania, jak i obiadokolacje obfitowały w regionalne przysmaki, świeże, lokalne dania.

W restauracji nie zabrakło ukłonu w stronę dzieci , czyli specjalnego menu dla dzieci, które obfitowało w dania idealne pasujące w gusta maluchów. Dzieci miały do wyboru pyszne dania obiadowe, desery i ogromną ilość owoców. Menu dziecięce było lekkostrawne, delikatne, mało przyprawione, czyli tak, jak kochają to najmłodsi.

Restauracja serwuje świeże i pyszne dania, które mogą zachwycić każdego.

W Restauracji znajdziecie krzesełka do karmienia, a w łazience na parterze oraz na piętrze przewijak.

ATRAKCJE OKOLICY

Vislow Resort położony jest w Wiśle niedaleko pięknego wodospadu przy którym można zrobić sobie zdjęcie i podziwiać go z bliska. Wisła ma sporo do zaoferowania i my skorzystaliśmy z kilku jej rozrywek.

Pierwszego dnia odwiedziliśmy deptak oraz park w centrum Wisły, gdzie mogliśmy zakupić drobne prezenty. Kolejnego wybraliśmy się kolejką krzesełkową na Stożek- była to wspaniała atrakcja dla całej rodziny.

Bardzo podobało nam się również w Centrum Edukacji Ekologicznej, gdzie spacerowaliśmy licznymi ścieżkami, odpoczywaliśmy na leżakach i ławkach, a córeczka szalała na dużym placu zabaw.

Vislow Resort jest miejscem, w którym cudownie wypoczniecie- ma do zaoferowania mnóstwo atrakcji, wygód i rozrywek. Bardzo polecamy to miejsce zarówno w święta, jak i na wakacyjny urlop.

VISLOW RESORT

Adres: ul. Czarne 3E, 43-460 Wisła

33 333 97 00

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.