Wybierz miasto:

Miasto:

Rodzinne wakacje na Mazurach

2023-07-31

Myśląc o mijających wakacjach na Mazurach w Mazurskim Raju wspominam radość mojej córeczki, spokój i relaks i błogie lenistwo na tle wspaniałych krajobrazów. Nie oznacza to jednak, że urlop spędzaliśmy jedynie na plaży nad jeziorem, bo dla mnie odpoczynek to głównie aktywność. A w Mazurskim Raju mieliśmy tej aktywności pod dostatkiem- jeździliśmy rowerami, płynęliśmy wypożyczonym statkiem czy rowerkiem wodnym.

Wyobraźcie sobie hotel tętniący życiem, gdzie wasze dzieci świetnie się bawią, a Wy w tym czasie błogo wypoczywacie- to jest właśnie to miejsce – Mazurski Raj.

Dlaczego na rodzinny urlop warto wybrać się do Mazurskiego Raju?

Jest to hotel przyjazny dzieciom- charakteryzuje się niezwykłymi animacjami dla dzieci, salami zabaw oraz zewnętrznym placem zabaw, trampoliną, kortami tenisowymi. Hotel położony jest nad samym jeziorem, a dookoła niego znajduje się las.

ANIMACJE I ATRAKCJE DLA DZIECI

Animacje są codzienne inne, urozmaicone, a dzieci nawet w razie niepogody mogą liczyć na przeróżne ciekawe aktywności. Rodzice często biorą udział w animacjach z dziećmi- jak w zawodach w rzucaniu balonem, ale mogą też dzieci bezpiecznie oddać w ręce animatorów.

Dzieci rysują, malują, skaczą na dmuchańcach, biorą udział w licznych zabawach, konkursach i zawodach. Tu po prostu dzieci mają codzienne nowe wyzwania i moc zabaw, a to wszystko minimum dwa razy w ciągu dnia (rano i popołudniu aż do wieczora) i pod okiem zawodowych animatorów, których wytrwałość i poczucie humoru przechodzi ludzkie pojęcie:)

Córeczce najbardziej podobało się „poszukiwanie skarbów” ukrytych sprawnie przez Animatorów na terenie całego ośrodka. Tu liczył się duch współpracy, a nie rywalizacji. Największym skarbem było skakanie na dmuchanym zamku.

Dzieci biorą udział w super warsztatach, a najbardziej lubią zajęcia kulinarne Mastershef Junior, gdzie własnoręcznie przygotowują swoją pizzę i jest to dla nich wspaniała zabawa i powód do dumy.

Bardzo dzieci cenią również Talent Show, gdzie mogą pochwalić się swoimi umiejętnościami przed innymi. Mogą śpiewać, tańczyć czy pokazywać inne swoje zdolności- gimnastyczne czy artystyczne bądź zręcznościowe.

Dzieci szaleją również na Piana Party & Holy, integrują się przy ognisku na plaży z gitarą,  czy przy budowaniu zamków z piasku.

Rodzice w czasie animacji dzieci mogą delektować się książką nad jeziorem, pyszną kawą w tawernie bądź udać się na wycieczkę rowerową lub na spacer do pobliskiego lasu.

My również korzystaliśmy z dodatkowych atrakcji hotelu, a mianowicie niesamowitych masaży- filipińskiego, refleksologii czy masażu twarzy ze świecowaniem uszu. Są to mistrzowskie masaże, które będziemy z mężem wspominać jeszcze długo.

ZAKWATEROWANIE

My wybraliśmy na swój wypoczynek domek letniskowy blisko jeziora. Miał on dwa przestronne pokoje- salon i sypialnię z dwoma pojemnymi szafami. W przedpokoju mogliśmy liczyć na lodówkę, czajnik , wieszaki na ubrania i szafkę na buty. Do naszej dyspozycji były również leżaki, których używaliśmy na plaży oraz suszarka na pranie, z której często korzystaliśmy.

Co najważniejsze domek posiadał ogrodzony taras z widokiem na jezioro i port. Wieczorami mogliśmy podziwiać zachód słońca, a w dzień obserwować bawiącą się córeczką nad jeziorem.

Dużo gości wybiera również pokoje lub apartamenty w hotelu. Są one nowocześnie urządzone, dobrze skomunikowane z każdym piętrem- salą zabaw, barem, recepcją czy spa.

Pokoje oferują gościom przepiękna panoramę na otaczające hotel lasy Puszczy Piskiej. Niezaprzeczalnym atutem są przestronne balkony, wyśmienicie nadające się zarówno do podziwiania pięknych widoków, jak i wypoczynku.

Mazurski Raj oferuje również Domy Myśliwskie, które są doskonałym rozwiązaniem dla pobytów wieloosobowych. Do dyspozycji Gości oddają 8-osobowe i 10-osobowe domy. Każdy z nich składa się z salonu z kominkiem i aneksem kuchennym oraz klimatycznych sypialni.

Wystrój Domów Myśliwskich zachowany w naturalnym drewnie sprawia, że pobyt w nich zyskuje charakter prawdziwie mazurskiego wypoczynku, a Goście czują się jeszcze bliżej natury.

UROZMAICNA KUCHNIA

Nie ukrywam, że bardzo tęsknimy za wspaniałą kuchnią w Mazurskim Raju. Najbardziej wybredny gość nie będzie miał możliwości skrytykowania jedzenia. Każdego dnia mogliśmy liczyć na świeże produkty i świetnie przygotowane potrawy, które cieszyły nasze podniebienia. Zarówno podczas śniadań i obiadokolacji na szwedzkim stole każdy znajdzie coś dla siebie, nie pomijając wegetarian i wegan.

W trakcie śniadań mogliśmy liczyć np. na świeżo przygotowaną jajecznicę czy omlety. Do wyboru mieliśmy również wędzone na miejscu wędliny i ryby, których jakość skradły nasze serca, pasaty, sery, warzywa świeże i marynowane oraz owoce.

Obiadokolacje były niejednostajne i mogliśmy liczyć na potrawy w stylu angielskim, polskim, wschodnioeuropejskim, śródziemnomorskim czy azjatyckim. Ja do tej pory wspominam wspaniałego łososia, krewetki piri-piri, tofu w imbirze z warzywami Julienne z sosem hosin.

AKTYWNOŚCI NA MAZURACH

My wybraliśmy kilka aktywności w Mazurskim Raju. Korzystając z bliskości ogromnego jeziora wypożyczyliśmy jednego dnia rowerek wodny rozkoszując się pięknem otaczającego nas krajobrazu. Mogliśmy po drodze spotkać kaczki i łabędzie i podziwiać piękne widoki.

Nasz czas wolny spędzaliśmy również na plaży pływając w cudownym jeziorze, które idealnie spełniło się w upalne dni.

Kolejnego płynęliśmy łodzią Silver zasilaną silnikiem i było to wspaniałe doświadczenie. Mknąć przez jezioro mijaliśmy żaglówki, łódki, motorówki i chłonęliśmy wyjątkowość Mazur.

Cudownie było też wybrać się na rowery do pobliskiego lasu. Na miejscu jest dużo szlaków rowerowych, więc mogliśmy kilkukrotnie korzystać z uroków tego miejsca.

Zdecydowanie wypoczynek rodzinny w Mazurskim Raju jest niezapomnianym przeżyciem, obfitującym w mnóstwo atrakcji zarówno dla dzieci, jak i dla rodziców. Położenie Mazurskiego Raju nad jeziorem Bełdany, z dostępem do piaszczystej, czystej plaży, port z możliwością atrakcji wodnych, takich jak rowerki wodne, kajaki czy żaglówki to idealny wybór na Mazurach.

MAZURSKI RAJ HOTEL, MARINA & SPA

Piaski 5, 12-220 Ruciane Nida

recepcja@mraj.pl

+48 87 425 21 00

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.