Wybierz miasto:

Miasto:

Idealne wakacje nad morzem w Linea Mare

2024-06-26

Idealne miejsce na rodzinne wakacje to takie, gdzie dzieci nie będą miały chwili na nudę, a rodzice znajdą chwilę wytchnienia. Dla nas z całą pewnością takim miejscem był hotel Linea Mare, w którym spędziliśmy cudowny czerwcowy tydzień.

Hotel

Hotel Linea Marea położony jest w Pobierowie, otoczony sosnowym lasem w niewielkiej odległości od morza i plaży.

Hotel ma kształt parawanu, dzięki czemu chroni gości przed morską bryzą, co szczególnie doceniliśmy będąc na basenie zewnętrznym.

Jego nowoczesne i piękne wnętrza zrobiły na nas duże wrażenie, jak również apartament, w którym spędzaliśmy nasz pobyt.

Apartament składał się z dwóch sypialni z  łóżkiem małżeńskim, salonu z dużym telewizorem, kanapą, małą lodówką i biurkiem, na którym czekał na nas zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz łazienki z prysznicem. Do dyspozycji mieliśmy również duży taras. W apartamencie czekały na nas również leżaki oraz parawan, gwarantujące udany wypoczynek na plaży.

Atrakcje

To co najbardziej spodobało się naszym dzieciom w Linea Mare to plac zabaw w kształcie statku ze zjeżdżalniami i miejscem na wspinaczkę, który dostarczał im mnóstwo frajdy. Oprócz tego na placu zabaw znajdowały się huśtawki oraz bujaki.

Tuż obok placu znajdował się duży basen zewnętrzny z podgrzewaną wodą i brodzikiem dla maluchów. Wokół znajdowały się leżaki wraz ze strefą relaksu, gdzie mogliśmy wypoczywać, mając jednocześnie na oku nasze dzieci.

W hotelu dzieci bawiły w uwielbianym przez nie Game Roomie, gdzie grały w strzelanki, wyścigi czy cymber gaja. Natomiast na ostatnim piętrze była sala zabaw z plastikowymi kręglami, dużymi klockami, baseny z kulkami i tory z pociągami.

Dużo radości sprawiły im animacje, w których mogły uczestniczyć podczas weekendu, a były naprawdę rewelacyjne.

Każde dziecko uwielbia slimy, a kiedy można zrobić je samemu, zabawa sprawia jeszcze więcej frajdy. Bańki mydlane zamieniające się w dym czy ogień, to wspomnienie, które jeszcze na długo pozostanie w ich pamięci.

W razie niepogody poza basenem zewnętrznym mieliśmy również do dyspozycji basen wewnętrzny ze strefą dla mniejszych dzieci oraz jacuzzi, także o nudzie nie było mowy.

Tuż przy basenach znajdowała się strefa saun z sauną rodzinną, gdzie dzieci zaliczyły swój pierwszy pobyt w saunie, zbierając jednocześnie nowe doświadczenia.

Rodzice mogli oddać się chwili relaksu w Spa, a bardziej aktywni- na siłowni.

Mnie bardzo ucieszyła możliwość wypożyczenia książek do czytania, a wybierać było w czym.

W pobliżu hotelu również nie brakowało atrakcji. Dzieci namówiły nas na zwiedzanie Domu do góry nogami oraz Oka Iluzji, które sprawiły nam dużo uśmiechu i radości. Kolejną przygodą dla dzieci był Park Linowy Gibon, gdzie dzieci testowały swoje możliwości na różnych przeszkodach.

Córeczka kilkukrotnie pokonała trasę dla maluchów, natomiast synek próbował swoich sił na niższych trasach z uprzężą, którą uczył się przepinać. Jesteśmy z niego bardzo dumni, ponieważ mimo, że był to jego pierwszy raz, pokonał, aż dwie trasy, gdyż jedna to był dla niego za mało.

Jak pobyt nad morzem, to nie mogło obyć się bez plażowania. Pogodę mieliśmy słoneczną, a do plaży zaledwie 5 minut spaceru więc byliśmy częstymi jej bywalcami. Dzieci z radością budowały zamki z pasku, a my leżakowaliśmy w promieniach słońca relaksując się przy szumie fal.

Jedzenie

Warto również wspomnieć o przepysznym jedzeniu serwowanym przez hotel, które było wprost wyborne. Zarówno śniadania, jak i obiadokolacje serwowane były w formie bogatego bukietu dań, gdzie każdy znalazł coś pysznego dla siebie. Do tego ogrom owoców, dzięki którym mieliśmy zastrzyk witamin na rozpoczęcie i zakończenie dnia.

Podczas śniadań dzieci mogły kosztować min. z ciepłej owsianki, płatków śniadaniowych, pankejków, jogurtów, słodkich drożdżówek czy donatów.  Dorośli szukali swych smaków wśród jajecznicy, wędlin, serów, kiełbasek czy ryb w różnej formie, których nie mogło zabraknąć w nadmorskim kurorcie. Do tego codziennie rano czekał na nas przepyszny żurek.

Obiadokolacje również serwowane były w formie bufetu, gdzie do wybory były zupy, mięsa i oczywiście ryby. Dla dzieci serwowane były min. pierogi na słodko z owocami i pizza.

Oczywiście nie zabrakło pysznych ciast na deser, galaretek i mnóstwa owoców.

Niejednokrotnie odwiedziliśmy restaurację Albero serwującą przepyszną pizzę, dania kuchni włoskiej oraz desery i lody.

Wakacje w Linea Mare to był piękny czas, który z pewnością będziemy długo wspominać. Jest to jedno z tych miejsc, do których chce się wrócić.

Linea Mare

LINEA MARE

Adres: ul. Karola Borka 6, Pobierowo

WWW: https://www.lineamare.pl/

E-mail: rezerwacje@lineamare.pl

Telefon: +48 91 387 10 40

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.