Wybierz miasto:

Miasto:

Wspaniałe wakacje z dzieckiem w Ośrodku Neptun

2021-07-27

Wakacje to długo wyczekiwany moment w życiu każdego z Nas. Marzymy o odpoczynku, o chwilach, które spędzimy z rodziną. Tak też było w naszym przypadku. Chcieliśmy, aby nasze wakacje były przepełnione atrakcjami, pełne wrażeń, a uśmiech nie znikał z twarzy naszego dziecka. Dzięki wakacjom w Ośrodku Neptun tak było!

Ośrodek Neptun

Neptun to miejsce wprost idealne na rodzinny wypoczynek. Na jego terenie znajdują się 40 komfortowych domków. W naszym, który składał się z salonu z telewizorem, części sypialnianej, kuchni oraz łazienki znaleźliśmy wszystko, czego było nam potrzeba. Nie brakowało nawet leżaków, czy parawanu, które idealnie nadawały się na nadmorskie plażowanie. Warto dodać, że każdy domek ma swój własny taras, na którym można oddać się chwili relaksu po powrocie z plaży, czy basenu.

Jak wygląda domek możesz zobaczyć na naszym Tik- toku tutaj

Na terenie ośrodka znajduje się również stołówka serwujące śniadania i objadokolacje, basen, plac zabaw, wewnętrzna sala zabaw, miejsce na ognisko, kawiarnia, sala rehabilitacyjna, miejsce chilloutu. Pomimo, iż w sezonie wszystkie domki są zajęte, teren jest tak duży, że nie dało się tego odczuć. Każdy znajdzie miejsce dla siebie.

Atrakcje dla dzieci i dorosłych

Atrakcje w Neptunie to coś, czego nie trzeba tutaj długo szukać. Po środku ośrodka, w jego centralnym punkcie znaleźliśmy duży basen z cieplutką wodą, a dla maluchów, w jego pobliżu znajdowały się dwa pompowane małe baseny, w których wesołej zabawie oddawał się synek.

Tuż obok znajdował się dość spory plac zabaw, w którym nasze dziecko wręcz zakochało się. Była tam zjeżdżalnia, mini ścianka wspinaczkowa, huśtawki, duża trampolina, piaskownica i inne, więc początkowo trudno było mu się zdecydować, gdzie chciałby bawić się w pierwszej kolejności. Dla nieco starszych dostępna była fantastyczna zjeżdżalnia wodna- naprawdę rewelacyjna atrakcja.

Dla dzieci, nie zabrakło również wewnętrznej sali zabaw, gdzie bawiliśmy się w pochmurne popołudnia. Znajdował się w niej basen z kuleczkami, czyli to co nasze dziecko uwielbia, świetna kuchnia, gdzie można było poczuć się jak prawdziwy mały kucharz, domki, klocki. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dla nieco starszych, w kawiarni dostępne były piłkarzyki, bilard oraz cymbergaj. To wspaniałe miejsce na chwilę rodzinnej rywalizacji.

Bardzo dużym plusem Ośrodka Neptun są animacje dla dzieci, które odbywały się dwa razy dziennie i były również częścią powitalnego pikniku dla przybyłych gości. Codzienne animacje to łącznie aż 4 godziny doskonałej zabawy! Wraz z synkiem mogliśmy uczestniczyć w wesołych tańcach, przyglądaliśmy się jak nasz maluch z zadowoleniem uczestniczy w zabawach z chustą, przeciąganiu liny, czy robieniu soli do kąpieli. Nie zabrakło oczywiście baniek mydlanych, balonowych zwierzątek, czy zabaw w basenie. Animacji było naprawdę całe mnóstwo.

Jeśli ktoś miał ochotę na rodzinną wycieczkę po pobliskich leśnych terenach, bez problemu można było wypożyczyć rowery, jak i foteliki oraz kaski dla dzieci. W przypadku dziadków odwiedzających Ośrodek Neptun ze swoimi wnukami, idealnym miejscem na chwilę relaksu jest salka rehabilitacyjna, gdzie mogą udać się na masaż i oddać się ukojeniu ciała i duszy.

Plaża w Jantarze

Plaża w Jantarze jest bardzo szeroka, a morze płytkie, dlatego jego temperatura podczas naszego pobytu była bardzo komfortowa. Przy głównym wejściu na plażę nie brakowało atrakcji dla dzieci, z czego zachwycony był synek.

Z naszego ośrodka do plaży było bardzo blisko - ok 500m, a dodatkowo można było skorzystać z dostępnego na terenie ośrodka melexa kursującego, co pół godziny. Jest to doskonałe rozwiązanie dla rodziców z małymi dziećmi, takimi chociażby jak Nasz trzylatek, któremu na plaży potrzebna jest masa zabawek-wiaderka, łopatki, koparki, kółko do pływania, a melex znacznie ułatwił nam przemieszczanie z tym "bagażem".

Pyszne jedzenie

Ośrodek Neptun oferuje wyżywienie w postaci śniadań i objadokolacji w formie szwedzkiego stołu. Menu było bardzo urozmaicone więc bez problemu każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Na śniadania podawane były wyśmienite kiełbaski, wędliny, różnego rodzaju sery, jajka, dżemy, płatki pankejki, warzywa, krem czekoladowy. Natomiast na obiadokolacji do wyboru mielibyśmy mięsa, ryby, ziemniaki, kaszę, makarony, pierogi, naleśniki, bogaty wybór surówek oraz dwie zupy. Oczywiście nie brakowało także deserów: ciast czy owoców. Wszystko było świeże i pyszne. Codziennie wychodziliśmy ze stołówki z pełnymi brzuchami.

Atrakcje w okolicy

Bardzo blisko Ośrodka Neptun znajduje się Mini Zoo, do którego postanowiliśmy wybrać się na krótką wycieczkę. Do biletu otrzymaliśmy marchewkę do karmienia zwierząt i mogliśmy karmić alpaki, kozy, co okazało się dużą frajdą dla synka.

Mimo ogromu atrakcji jakie mieliśmy w Neptunie, postanowiliśmy wybrać się na wycieczkę do Gdańska, gdzie zobaczyliśmy min. Westerplatte oraz Port. Natomiast w drodze powrotnej do domu, ok 45 km od Jantaru odwiedziliśmy Dinopark- rewelacyjny Park Dinozaurów w Malborku, który jest nie lada atrakcją dla dzieci, ale również dorosłych.

Rezerwacje na przyszły rok w Ośrodku Rehabilitacyjno- Wypoczynkowym Neptun

Nic dziwnego, skoro jest tam tak cudownie, że miejsca w Ośrodku Neptun znikają bardzo szybko. Warto już z początkiem roku,  rezerwować domek, by mieć gwarancję wypoczynku rodzinnego na najwyższym poziomie.

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy NEPTUN

+48 55 247 89 17
+48 55 247 89 08

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.