Zajęcia Robotyki Programowania Grafiki i Druku 3D dla dzieci i młodzieży
Warsztaty i scenariusze dla nauczycieli - Laboratoria Przyszłości
Mentorzy Europejskiej Agencji Kosmicznej
Wyzwania międzynarodowe Code Week - First Lego League - Moon Camp
Pomagamy dzieciom w zabawie odkrywać świat i rozwijać pasje oraz zdolności.
Realizujemy nasz cel prowadząc zajęcia z budowania robotów LEGO. To idealne połączenie świetnej zabawy z edukacją! Pod okiem naszych doświadczonych instruktorów dzieci poszerzają swoją wiedzę z obszaru informatyki, fizyki, a także historii, biologii, geografii i astronomii – a wszystko to podczas świetnej zabawy, od której trudno się oderwać. Codziennie udowadniamy, że nauka wcale nie jest nudna!
Zgłoszenie na e-mail: INFO@krainatworczosci.pl
Pytanie także przez sms: 502 949 099
Zapraszamy na warsztaty:)
Wiek 5-9 - Robotyka Lego Education
Wiek 10 - 17 Programowanie Scratch i Python
Wiek 10 - 17 Grafika i projektowanie odzieży
Wiek 10 - 17 Programowanie Scratch i Python
Kraków ul. Podole 60 (Ruczaj)
Wola Zachariaszowska ( Gmina Zielonki)
Raciborowice (Gmina Michałowice)
Kraków ul. Karmelicka
Nagranie z zajęć!
Opowieści z klockowego safari! (youtube.com)
Zgłoszenie na e-mail: INFO@krainatworczosci.pl
Pytanie także przez sms: 502 949 099
Grupy wiekowe i kompetencje które zyskają uczestnicy
W roku szkolnym 2024-25 rozwijamy twórczość dzieci od 5 lat aż do nastolatków i uczniów szkoły średniej.
Już 5-6 latki budują z klocków i kodują symbolami.
Budowanie z klocków doskonali sprawność palców, tzw. "Małą motorykę"
Kodowanie komend typu "obróć w lewo, prawo", warunki "zaczekaj na ruch", dobór dźwięków i kolorów
Praca zespołowa, wizualizacja brył geometrycznych, myślenie przyczynowo - skutkowe
Sterując napędem poprzez komendy z komputera, laptopa lub pilota.
Organizowaliśmy regionalny turniej First Lego League i wiemy jak przygotować do zawodów międzynarodowych!
Tematyczne makiety napędzane Lego Education
Kodowanie komend symbolami, poleceniami typu Scratch lub Python
Praca zespołowa, myślenie przyczynowo - skutkowe
Międzykulturowa komunikacja w środowisku wielojęzycznym
Tworząc autorskie koszulki, książki z grafiką, programując w Python
oraz projektując druk 3D na konkurs Europejskiej Agencji Kosmicznej
Wyzwanie Astro Pi polega na kodowaniu eksperymentów na stacji orbitalnej, stosując język Python do zestawów Raspberry Pi
Projektowanie użytkowego druku 3D oraz na Moon Camp Challenge
Mentoring studentów AGH Space Systems prowadzi do wysłania uczniowskiego satelity do stratosfery w konkursie CanSat