Wybierz miasto:

Miasto:

Pikniki Rodzinne +4łapy

Kraków Kraków
Patron Medialny
BabyGo.pl

Cykl największych imprez dla rodzin z psami

 

 

To już trzeci sezon, w którym realizowany jest cykl pikników dla rodzin z psami. Jak co roku największe miasta i najlepsze ich lokalizacje goszczą imprezę, która łączy edukację i działania charytatywne z doskonałą zabawą i całym dniem atrakcji dla rodzin z psami.   RODZINNIE I +4ŁAPY Wiosna i lato to ta pora roku, która obfituje w eventy plenerowe. Wydarzenia dla siebie znajdą rodziny z  dziećmi, biegacze, osoby lubiące spędzać czas na rowerach MTB i nie tylko. Nie brak też mniejszych i większych imprez dla opiekunów i ich psów.   Czym więc wyróżnia się od nich cykl Pikników rodzinnych +4łapy?   Główny cel, jaki postawił sobie ich organizator, to stworzenie eventu dla rodzin z psami na poziomie największych imprez sportowych – imprezy bezpiecznej, zrealizowanej z rozmachem zarówno jeśli chodzi o scenografię, zaplecze techniczne, jak i bogaty, zapewniający cały dzień atrakcji scenariusz. Śmiało można powiedzieć, że nie ma drugiej takiej i tak dużej imprezy o charakterze ogólnopolskim. Największe miasta i najlepsze ich lokalizacje, bezpieczne trasy i pełne partnerstwo miast, w których organizowane są pikniki, bogate zaplecze techniczne, dziesiątki materiałów reklamowych, pełnowymiarowa scena, setki barierek ochronnych – to wszystko sprawia, że uczestnicy Pikniku +4łapy mogą się czuć na nim jak na dużym maratonie czy innej dużej imprezie sportowej.   Doświadczenie w organizacji eventów oraz silny partner, Lang Team, organizator m.in. Tour de Pologne, a także cyklu Lang Team Maraton gwarantują, że Pikniki rodzinne +4łapy mają oprawę i jakość, którą można śmiało przyrównać do największych wydarzeń plenerowych w kraju. Miasteczko, które powstaje na dzień przed piknikiem i mieści na swoim terenie Vienna Life Lang Team Maraton oraz Piknik rodzinny +4łapy, to dwa do trzech tirów pełnych materiałów technicznych, ponad 20-30 osób technicznych, własne agregaty prądotwórcze, kilkaset metrów kwadratowych namiotów czy własna strefa gastronomiczna. Co najważniejsze, to też tysiące osób odwiedzających event.   BIZNES I +4ŁAPY? Samo określenie odbiorców Pikników +4łapy jako „rodziny z  psami”, to zbyt szeroka grupa. Tworząc imprezę, jej scenariusz oraz kierując do odpowiedniej grupy promocję, określa się tym samym, kto w niej uczestniczy. Pikniki +4łapy to event dla „amatorów”, właścicieli psiaków, mieszkających w dużych i średnich miastach. Ludzi aktywnych zawodowo, ale też chętnie spędzających aktywnie czas w wolnych chwilach. Jest to o tyle istotne, że grupa ta wpisuje się w odbiorców ciągle rosnącego rynku produktów premium i produktów wyselekcjonowanych.   Pikniki +4łapy to alternatywa i odpowiedź dla eventów tematycznych, na które zapraszane są często grupy odbiorców skupiające się wokół sportów dla psów, grup na FB, schronisk i wolontariuszy czy też wystaw. Tu uczestnicy to osoby świadome produktów na rynku, świadome potrzeb swoich psiaków. Mówiąc wprost, to osoby, które znają składy karm, ich ceny i walory. W dużej mierze wybrali już, i co istotne świadomie, marki produktów dla swoich pupili.    Uczestnicy Pikników +4łapy to część rynku pozostająca do zagospodarowania. Skupiając się na działaniach prosprzedażowych, założeniem organizatora jest przyciągnięcie aktywnych zakupowo odbiorców, którzy poszukują informacji o produktach, nie mają pełnej wiedzy na ich temat i  są gotowi na zakup produktów premium.   

 

 

PIKNIK, CZYLI CAŁY DZIEŃ ATRAKCJI Już sama nazwa głównej aktywności dla uczestników pikniku została tak dobrana, żeby zapraszała rodziny z  dziećmi, osoby starsze czy te, którym bliżej do pilota od telewizora niż biegów przełajowych. Mowa tutaj o Grze miejskiej z psem. W rozmowach z osobami z branży pada często określenie, że przecież jest to „dogtrekking na lajcie”. Zgadza się, jednak nazwa ma zapraszać osoby, które niekoniecznie lubią biegać czy niekoniecznie chcą wrócić na metę zmęczone i z błotem na kolanach. Bo tak, może niesłusznie, ta aktywność się kojarzy. Gra miejska z psem to miejsce na lekki bieg z psem, ale też spacer. To aktywność, w której udział biorą rodziny z dziećmi, często jeszcze z maluchami w wózkach, to dziadkowie z wnukami i osoby, które docenią spacer połączony z  dobrą zabawą. Wszystkim im towarzyszy najlepszy kumpel – pies. Gra miejska z psem to również edukacja. Wszystkie pytania i zadania opracowywane są przy współpracy z  behawiorystą. Ich celem jest przybliżenie uczestnikom psich zachowań, sygnałów, jakie dają nam w codziennym życiu. Krótko mówiąc, Gra miejska z psem to dobra zabawa, połączona z edukacją.   Jest też o co walczyć, główną nagrodą jest iRobot Roomba, o wartości ponad 2,4 tys. zł.    Drugą, ważną aktywnością na Pikniku +4łapy jest strefa atrakcji. To miejsce, które żyje przez cały dzień. Scenariusz tej strefy został tak przygotowany, żeby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Ponieważ pikniki skupiają się na „amatorach”, strefa atrakcji to pokazy, przybliżenie różnych psich sportów i aktywności. Tak, żeby być może ktoś odnalazł coś dla siebie i swojego psiaka.   Zaczynając od pokazów agility, porad behawiorysty, prezentacji psów pracujących, po pokazy sportów siłowych bulli czy w mistrzowskim wykonaniu Igora Tracza, przejazdu psich zaprzęgów. Co ważne każdy pokaz to również wprowadzenie i wyjaśnienie specjalistów. Czy to wprowadzenie do charakterystyki rasy i  potrzeb, często kontrowersyjnie wyglądających pokazów bulli, czy wyjaśnienie, jak bezpiecznie dla siebie i swojego psa zacząć przygotowania do pierwszego agility. Na uczestników pikniku poza pokazami czekają tematyczne konkursy i zabawy poprzedzające kolejne pokazy.   

 

 

Jedyną w swoim rodzaju na Piknikach +4łapy jest również strefa handmade&designu. To miejsce stworzone z myślą o wystawcach, którzy często nie posiadają swojego namiotu czy innych materiałów pozwalających na wystawienie się na dużych imprezach. Udostępnienie dużego, o powierzchni 150200 m kw., namiotu dla tej grupy wystawców oraz atrakcyjne warunki uczestnictwa pozwalają organizatorom pikniku na stworzenie jedynego w swoim rodzaju bazarku z produktami często niedostępnymi poza sprzedażą online. R   Ręcznie tworzone obroże, personalizowane akcesoria czy inne naturalne produkty, ale też ciekawe akcesoria i ubrania nie tylko dla psów są kolejną atrakcją dla odwiedzających Pikniki rodzinne +4łapy.   Piknik +4łapy doceniły nie tylko firmy z branży – wśród dużych partnerów i sponsorów pojawiły się takie marki jak Vienna, iRobot, Drukarnia A5 czy Ipack. Znanych marek nie zabrakło również wśród partnerów medialnych, to m.in. Stroer zapewniający wysokiej jakości nośniki typu billboard, ale też w przypadku eventu w Warszawie komunikację w metrze. „Dziennik Zachodni”, „Polska the Times”, „Gazeta Krakowska” to tytuły prasowe, zamieszczające na swoich łamach zaproszenia na piknik. Serwis naszemiasto.pl to gwarancja dotarcia online, a Radio Pogoda to wsparcie naszych działań na antenie radiowej. Fachową komunikację w mediach branżowych zapewnia „Rynek Zoologiczny”.

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.

Rodzicu!

x

Podaj nam swój e-mail, a otrzymasz PDF "Miejsca Przyjazne Dziecom":


BabyGo.pl