Wybierz miasto:

Miasto:

Fantastyczne ferie w Osadzie Śnieżka

2024-02-22

Tegoroczne ferie zimowe postanowiliśmy spędzić w Osadzie Śnieżka - miejscu, w którym nie sposób się nudzić i do którego wracamy z ogromną przyjemnością.

Osada Śnieżka znajduje się w Łomnicy nieopodal Karpacza, a z jej apartamentów rozpościera się cudowny widok na Karkonosze.

Hotel

Podczas naszego pobytu w Osadzie mieszkaliśmy we wspaniałym, dużym i bardzo czystym apartamencie, gdzie czuliśmy się jak w domu.

Tym razem trafiliśmy na jednopoziomowy apartament, który składał się z obszernego salonu z kominkiem tworzącym wieczorami niepowtarzalny klimat, aneksu kuchennego, dwóch sypialni  oraz łazienki z wanną z hydromasażem.  Była to idealna przestrzeń, w której dzieci mogły spożytkować resztę energii, a my mogliśmy odpocząć.

Animacje

Osada Śnieżka to miejsce, w którym najważniejsze są dzieci. Tutaj mogą liczyć na fantastyczne animacje od rana do wieczora, dzięki czemu nie mają ani chwili na nudę, bez względu na pogodę. Maskotkowe powitania, warsztaty manualne, gry terenowe to już brzmi doskonale! A to nie wszystko.

Synek doskonale bawił się na warsztatach LEGO, gdzie tworzył min. ruszającego się robaka. Córeczka wieczorem nie opuściła żadnego Mini Disco, którymi była zachwyca. Oboje z radością biegli na tworzenie brokatowych tatuaży czy malowanie twarzy, w tym również Fluo make upu, który świecił w ciemności.

Dodatkową atrakcją dla całej rodziny były pokazy specjalne. Podczas naszego pobytu uczestniczyliśmy w fantastycznym pokazie baniek mydlanych. Muszę przyznać, że nie tylko dzieci były nim zachwycone.

Basen

Nasza rodzina uwielbia zabawy w wodzie, dlatego basen na wakacjach jest dla nas istotną atrakcją.

Oczywiście w Osadzie nie mogło go zabraknąć!

W budynku głównym znajduje się duży basen rekreacyjny, a tuż obok niego brodzik ze zjeżdżalnią dla maluchów, z bardzo ciepłą wodą, taką jaką nasza córeczka lubi najbardziej.  Wokół niego mieszczą się również 4 jacuzzi, gdzie mogliśmy oddawać się chwilą relaksu.

Bardzo fajnym rozwiązaniem jest to, że po godzinie 20.30 basen dostępny jest tylko dla osób dorosłych. Dlatego osoby szukające chwili wytchnienia na basenie, mogą liczyć na 1,5 godziny ciszy.

Kids Club

W jednym z domków na terenie Osady mieści się dwupoziomowa sala zabaw, z którą dzieci nie potrafiły się rozstać. Synek i córeczka najchętniej bawili się w małpim gaju i basenie z kuleczkami.

Do ich dyspozycji były również różne jeździki, a miejsca, aby nimi pojeździć, było całkiem sporo.

Do tego domek oraz zamek ze zjeżdżalnią, kuchenki do zabawy w gotowanie, tunel gąsienica i ogromne piankowe klocki do budowania. Wszystko to sprawiło, że zabawie nie było końca.

Warto wspomnieć, że w Kids Clubie codziennie wieczorem odbywał się seans bajkowy.

Game Room

Game Room to prawdziwy raj dla fanów gier na automatach oraz konsoli Play Station, który znajduje się w budynku głównym.

Tutaj coś dla siebie znalazła zarówno nasza dwulatka (ciuchcia i zbijak) oraz pięciolatek, który miał już zdecydowanie większy wybór automatów do zabawy. Jeździł na motorze, grał w wodne strzelanki, wspólnie z nami grał w cymbergaja i koszykówkę.

Dla rodziców, czy starszych dzieci umieszczono tutaj klasyczny bilard, który cieszył się dużym powodzeniem.

Game Room w budynku głównym to stosunkowo nowa atrakcja, która bardzo nam się spodobała.

Plac zabaw

Kolejną atrakcją dla dzieci na terenie Osady Śnieżka są place zabaw.

Jeden znajdziemy tuż przy restauracji Albero i znaleźliśmy tam huśtawki, zjeżdżalnie, ścianki i pajęczyna do wspinaczki. Synek mógł na różne sposoby testować swoją zwinność, córeczka huśtać się bez końca, a wszystko to z cudownym widokiem na góry.

Drugim miejscem na zabawy jest plac przed budynkiem recepcji. Tutaj dzieci mogły bawić się również na huśtawkach, bocianim gnieździe oraz na uwielbianej przez synka tyrolce, której nie mógł minąć bez zjazdu :)

Rozrywki dla rodziców

Jeśli chodzi o osoby dorosłe, one również nie będą nudziły się w Osadzie Śnieżka.

Dla tych którzy dbają o swą sprawność fizyczną jest dwupoziomowa siłownia, znajdująca się tuż obok sali zabaw. Znajdują się w niej bieżnia, rowerki, atlasy do ćwiczeń, hantle oraz stół do ping- ponga.

Idealnym miejscem na chwilę wytchnienia dla rodziców będzie Woodhill, czyli specjalna wydzielona, prywatna strefa, w której znajduje się oryginalna sauna beczka, drewniana balia z ciepłą wodą oraz drewniana chata z paleniskiem grillowym na środku.

Chwili relaksu można oddać się także w łaźni parowej, saunie fińskiej, infrared, oraz grocie solnej znajdującej się tuż przy basenie wewnętrznym. Niestety, my ze względu na nasze maluchy nie daliśmy rady z nich korzystać, ale wiemy, że inni goście hotelowi bardzo je chwalili.

Pyszne jedzenie

Na gastronomicznej mapie Osady znajdziecie restauracje, które zaspokoją Wasz głód podczas pobytu. Jedną z nich jest Restauracja Malina serwująca przepyszne śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.

Wybór dań było duży, zarówno w trakcie śniadań, jak i obiadokolacji.

Dzieci miały przygotowany osobny  stół z bufetem preferowanych przez nie dań.

Kilka rodzajów płatków śniadaniowych, dżemy, nutella, owoce, chałki, naleśniki, jogurty. Nasz niejadek był zachwycony i zawsze znajdował coś dla siebie.  Był różnego rodzaju wędliny, sery, pasztety, jaja w różnej postaci, kiełbaski, warzywa.

Po południu mogliśmy liczyć na zupy, do wyboru zawsze były trzy.  Oprócz tego były ryby, mięsa, ziemniaki, kasze, makarony, kluski, leczo, pierogi.  Aż trudno było zdecydować na co się skusić. Wszystko było świeże i pyszne. Dzieci natomiast szukały swych smaków wśród gofrów, klusek na parze w owocowym sosie, naleśników, frytek, nuggetsów czy paluszków rybnych.

Nie zapomniano o deserze. Różne rodzaje ciast, kolorowe galaretki, ciasteczka czy pyszny owocowy koktajl były zwieńczeniem popołudniowych posiłków.

Poza tym smakowaliśmy pizzy w restauracji Albero, serwującej włoską kuchnie. Dzieci wybrały dla siebie zestaw Funny Meal z zabawką, a synek dodatkowo na pożegnanie z Osadą poprosił o drinka dla dzieci, którym był zachwycony. Oczywiście wszystko było pyszne.

Atrakcje w okolicy

Jeśli ferie to nie mogło obejść się bez sanek. Co prawda podczas naszego pobytu pogoda była bardziej wiosenna niż zimowa, jednak w pobliskim Karpaczu dzieciom udało się jeszcze poszaleć na sankach, z czego były ogromnie zadowolone.

W ramach pakietu pobytowego mogliśmy wybrać bilet wstępu dla całej rodziny do jednej ze wskazanych atrakcji regionu. Tym razem postawiliśmy na Multimedialne Muzeum Karkonoszy składające się 9 multimedialnych sal edukacyjnych, w których odkrywaliśmy sekrety regionu wraz z wirtualnymi przewodnikami. To była wspaniała przygoda dla całej naszej rodziny.

Korzystając z iście wiosennej pogody odwiedziliśmy również Zaporę na Łomnicy oraz idąc dalej szlakiem czerwonym wybraliśmy się na punkt widokowy Karpatka, z którego podziwialiśmy Karpacz. Sama trasa zajęła nam ok 30 min. w jedną stronę, a widoki były przepiękne.

Z czystym sumieniem polecamy Osadę Śnieżka na wakacje w górach bez względu na porę roku. Pobyt tutaj to czysta przyjemność i na pewno jeszcze tutaj wrócimy!!

Osada Śnieżka            wyr%C3%B3%C5%BCnienie%20BabyGo%20Miejsce%20Przyjazne%20Dzieciom%20i%20Rodzicom.jpg

OSADA ŚNIEŻKA

Adres: ul. Spacerowa 13 Łomnica, Dolnośląskie

WWW: http://osada-sniezka.pl

E-mail: rezerwacja@osada-sniezka.com

Telefon: 75 612 66 93

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.