Wybierz miasto:

Miasto:

Rewelacyjny weekend z dzieckiem w Aqua Poprad

2022-05-16

W miniony weekend byliśmy w Tatrach Słowackich, gdzie nocowaliśmy w Aqua Poprad w Tatrach Wysokich w jednym z sieci hoteli, czyli w AquaCity Poprad hotel Seasons**** .

Był to jeden z bardziej udanych weekendów rodzinnych wypełnionych zabawą, górskimi wędrówkami i wodnymi szaleństwami.

Z Krakowa dojazd zajmuje 2,5 h, a drogę urozmaica wspaniały górski krajobraz. Na miejscu czekał na nas komfortowy pokój o wysokim standardzie. Wygodne łóżka, klimatyzator, łazienka pełna cudownych kosmetyków były gwarancją wspaniałego pobytu. Mogliśmy liczyć na śniadania oraz obiadokolacje oraz kąciki dziecięce i dwie sale zabaw- obok baru i restauracji oraz obok recepcji. W skład AquCity Poprad wchodzi luksusowy hotel Mountain View****, rodzinny hotel Seasons**** i nowoczesny hotel Riverside***. Jeśli chcesz być bliżej natury zakwateruj się w najnowocześniejszym hotelu wellness Horizont Resort **** lub w hotelu Hills ****.

Pierwszego dnia wybraliśmy się na wycieczkę do Bachledki, czyli Ścieżki w Koronach Drzew. Na szczyt dojechaliśmy gondolą, a potem ruszyliśmy ścieżką prowadzącą przez las, w którym były różne gatunki drzew. Niesamowicie było przechadzać się wśród koron drzew i podziwiać cudowne widoki na tej trasie o długości 1234m, gdzie nie zabrakło przystanków adrenalinowych. Była to również trasa edukacyjna, gdzie mogliśmy córeczkę zapoznać z różnymi gatunkami drzew, roślin, zwierząt i zjawiskami przyrodniczymi.

Na koniec ruszyliśmy na 32 metrową wieżę widokową. Byliśmy zauroczeni widokiem i siatką pokazującą widok w dół, po której ci bardziej odważni mogli spacerować. Dopełnieniem doznań był zjazd z wieży na 67 metrowej suchej zjeżdżalni rurowej, którą córeczka była zachwycona. Warto wiedzieć, że możecie skorzystać ze specjalnej zniżki jeśli skorzystacie z wycieczki do Bachledki oraz z Aqua Poprad. Szczegóły na stronie:

ZE ŚCIEŻKI W KORONACH DRZEW PROSTO DO AQUPARKU - AquaCity Poprad

Można również odwiedzić Królestwo Lasu Bachledka(czego nam się nie udało, a żałujemy)- pełen przygód leśny plac zabaw dla całej rodziny.

Popołudniu wybraliśmy się do Aquaparku w Aqua Poprad, gdzie korzystaliśmy zarówno z basenów wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Aqua Poprad to wymarzone miejsce na doskonały relaks, regenerację i odprężenie po ciężkim dniu.

Cudownie było wypoczywać w wodzie 38 stopni, gdzie dodatkowo mogliśmy liczyć na liczne dysze do masażu.

Jeśli chcecie odwiedzić same termy to polecamy Wam rewelacyjne pakiety. Szczegóły na stronie:

BILETY DLA RODZIN - AquaCity Poprad

Najważniejsze, że nie musiałam się martwić o delikatną skórę córeczki, ponieważ baseny mają nierdzewną powłokę, co minimalizuje konieczność używania chloru i do dezynfekcji wykorzystuje się promieniowanie UV, dzięki czemu woda nie podrażnia skóry i oczu.

Idealny okazał się również basen zewnętrzny z leżakami z dyszami do kąpieli perełkowej i do masażu, biczami wodnymi i dyszami masującymi w dnie basenu. Bardzo duże wrażenie zrobił na nas również ogromny basen wewnętrzny Blue Sapphire z chromoterapią, czyli terapią światłem, który zapewnia szeroką gamę masaży wodnych i powietrznych, masaże perełkowe na leżakach i siedzeniach, dysze i kurtyny wodne.

Kolejnego dnia spędziliśmy cały dzień w Aqua Poprad i korzystaliśmy z wszystkich atrakcji parku. Córeczce najbardziej podobały się dwie zjeżdżalnie: Czarna Dziura, która ma aż 71m długości, oraz zjeżdżalnia Twister o długości 54m z mnóstwem zakrętów.

Basia szalała również na Wyspie Skarbów z podgrzewaną słoną wodą ze statkiem rozbitków ze zjeżdżalniami i atrakcjami wodnymi. My mogliśmy wypoczywać naprzeciwko w jakuzzi lub na leżakach i mieć córeczkę cały czas na oku. Również bardzo podobał nam się letni basen dla dzieci na zewnątrz kompleksu ze ślizgawkami. Głębokość wynosi zaledwie 0,4 m, a temperatura wody 30°C, dzięki czemu nie musieliśmy się martwić o bezpieczeństwo naszej córeczki i mogliśmy się opalać na leżakach.

Bardzo podobały nam się również dwa baseny Blue Diamond z barem na wodzie i z barem przy basenie z wodą termalną, która pochodzi z głębokości 1300 m i zawiera ponad 20 minerałów, które mają dobroczynny wpływ na zdrowie. Pomaga w dolegliwościach związanych z układami ruchu, oddechowym, krążenia i nerwowym oraz ma korzystny wpływ na skórę.

Dla mnie bardzo duże wrażenie zrobił pokaz w saunie ceremonialnej oraz liczne sauny – eukaliptusowa, sucha, fińska, ziołowa, parowa, solna oraz chłodzący basen arktyczny. Spróbowałam również Jaskini Śnieżnej, gdzie schłodziłam się aż do  -14°C. Ważne, że w każda sobotę i niedzielę w godzinach 10:00 – 12:00 dzieci od 3 do 12 lat mogą korzystać z centrum Fire & Water Wellness & Spa:) Skorzystałam również z Centrum Fitness, gdzie mogłam poćwiczyć na maszynach cardio, bieżni, symulatorze wioślarskim, na którym mogłam poćwiczyć wszystkie partie mięśni.

Zobaczcie krótki filmik na naszym Tik- Toku:

Portal Rodzinny BabyGo (@babygo.pl) TikTok | Watch Portal Rodzinny BabyGo's Newest TikTok Videos

W sezonie letnim (od 01.07. do 31.08.) można skorzystać również z Piramidy Majów- piramidy zabawy wodnej z atrakcjami dla dzieci i dorosłych oraz ze strefy FUN KIDS w odkrytej części kompleksu. Znajduje się tam 35-metrowy nadmuchiwany piracki park wodny, zamki do skakania, trampoliny, plac zabaw z przeszkodami, ciuchcią i huśtawkami.

W ostatni dzień naszego weekendu wybraliśmy się na wycieczkę do Słowackiego Morskiego Oka, czyli do Popradzkiego Stawu. Z zapartym tchem szliśmy i podziwialiśmy ogromne Tatry oraz dwa wodospady. Asfaltowa droga na szczyt nie jest bardzo wymagająca i jest idealna na rodzinny spacer, który kończy się imponującymi szczytami.

Na miejscu mogliśmy skosztować regionalnych potraw- gulaszu z kneklikami oraz pyszne zupy. Do Popradzkiego Stawu najlepiej wyruszyć spod stacji elektriczki Popradské Pleso. Znajduje się tam duży, płatny parking. Do celu dotrzemy trzymając się niebieskich oznaczeń szlaku. Cały szlak w całości przejezdny jest wózkiem, więc mogą przyjeżdżać tu również rodzinny z małymi dziećmi.

Cały weekend uważam za bardzo udany. Aqua Park oferuje wspaniałe wodne atrakcje, mnóstwo miejsc, gdzie można odpocząć i zregenerować mięśnie i zresetować psychikę i całe ciało. Bardzo polecamy dla rodzin, które uwielbiają aktywnie spędzać czas i kochają górskie krajobrazy.

AQUACITY POPRAD – AQUAPARK I WELLNESS NA SŁOWACJI

Aquacity Poprad Športová 1397/1 05801 Poprad

info@aquacity.sk

+421 527 851 111

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.