Wybierz miasto:

Miasto:

Rodzinne wakacje w Osadzie Śnieżka

2022-08-01

Lato to pora, kiedy chcemy odpocząć, wyjechać z rodziną na upragniony urlop. My rodzice chcemy odpocząć od pracy i codziennych obowiązków, a dzieci są spragnione rozrywki. Dlatego udając się na wakacje szukaliśmy takiego miejsca, aby każdy z nas znalazł coś dla siebie i był w pełni zadowolony. Wybór padł na Osadę Śnieżka.

Osada Śnieżka to jedno z tych miejsc, do których uwielbiamy wracać. Jest komfortowym kompleksem apartamentów, położonym w malowniczej Łomnicy, nieopodal pięknych szlaków turystycznych. Miejscem, gdzie nie sposób się nudzić. W którym dzieci czas mają wypełniony po brzegi, tak aby mieć jak najwięcej wspomnień z górskich wakacji.

Hotel

Podczas naszego pobytu w Osadzie mieszkaliśmy we wspaniałym, dwupoziomowym, bardzo czystym apartamencie, gdzie czuliśmy się jak w domu.

Tuż po wejściu do apartamentu, czekała na nas miła niespodzianka w postaci tacy z owocami oraz winem, natomiast dzieci na powitanie otrzymały po uroczym misiu.

Na dole mieliśmy salon z aneksem kuchennym, toaletę oraz wyjście na ogródek, w którym na leżakach odpoczywaliśmy po dniach pełnych wrażeń. Natomiast na górze były dwie sypialnie, w tym jedna z dużym balkonem oraz łazienka z wanną z hydromasażem. Nie zabrakło nawet łóżeczka dla naszej córeczki.

W Osadzie Śnieżka do dyspozycji gości są także klimatyzowane pokoje hotelowe. Tam na Gości czekają wygodne łóżka, łazienka z prysznicem oraz szlafroki.

Animacje

Osada Śnieżka to miejsce, w którym najważniejsze są dzieci. Tutaj mogą liczyć na fantastyczne animacje od rana do wieczora, co przedstawia zdjęcie z planem animacji, które otrzymaliśmy w hotelowej recepcji.

Przed południem dzieci mogły korzystać z kreatywnych animacji np. takich jak warsztaty z igłą i nitką, tworzenia artystycznej torby lub animacji wodnych na basenie zewnętrznym.

Natomiast po południu dzieci mogły liczyć na animacyjne petardy. Synek podczas wakacji w Osadzie Śnieżka spotkał się z bohaterami swoich ulubionych bajek na Bajkowej Paradzie, która odbywa się w sobotnie wieczory. Byli na niej min. Piżamersi, Świnka Pepa, Pieski z Psiego Patrolu i Bałwanek Olaf. Był czas na wesołe tańce oraz zdjęcia, co jest ogromną wakacyjną pamiątka dla takich maluchów jak on.

Nie był to oczywiście jedyny wieczór, kiedy spotkaliśmy bohaterów z bajek. W trakcie naszego pobytu odbyło się Party z Psim Patrolem.

Na animacjach nie zabrakło malowania twarzy, tatuaży brokatowych i skręcania balonów.

Myślę, że jedną z największych atrakcji tych wakacji, nie tylko dla mojego synka, ale również innych dzieci, było Piana Party. Na dzieci podczas tanecznych animacji czekały wyrzuty dużej ilości piany, co było dla nich dużą frajdą. Dzieci tańczyły w niej, skakały oraz rzucały się nawzajem. Cieszyliśmy się, że mogliśmy uczestniczyć w nim aż dwa razy.

Dwa razy w tygodniu w Osadzie Śnieżka odbywają się pokazy specjalne. My byliśmy na Letnim Kinie plenerowym i filmie z Tomm i Jerry oraz Pokazie Rufi Rafi Show, czyli rozśmieszającego dzieci do łez klowna, który zrobił naprawdę niezłe show.

Natomiast jeśli chodzi o rodzinne animacje w programie był min. Fluo Blackminton i rodzinne budowanie z piasku.

Baseny

Dla tych, którzy tak samo jak my lubią zabawy w basenie, mamy dobrą informacje. Na terenie kompleksu znajdują się baseny zewnętrzne jak i wewnętrzne, dlatego nawet w niepogodę mogliśmy korzystać z wodnych atrakcji.

W tym samym budynku co recepcja, znajduje się duży basen rekreacyjny, a tuż obok niego brodzik ze zjeżdżalnią dla maluchów, z bardzo ciepłą wodą, taką jaką nasza córeczka lubi najbardziej.  Wokół nich znaleźliśmy również 4 jacuzzi, gdzie mogliśmy oddawać się chwilą relaksu.

Bardzo fajnym rozwiązaniem jest to, że po godzinie 20.30 basen dostępny jest tylko dla osób dorosłych. Dlatego osoby szukające chwili wytchnienia na basenie, mogą liczyć na 1,5 godziny ciszy.

Natomiast baseny zewnętrzne zlokalizowane są przy restauracji Albero. Przy Pool Barze znajduje się duży rodzinny basen, na którym odbywały się animacje wodne, a po jej drugiej stronie, brodziki dla dzieci, przy których spędzaliśmy najwięcej czasu, ze względu na nasze maluchy.  Obojgu dużo radości dawały małe fontanny tryskające wodą.

W niedużej odległości znajduje się również jeszcze jeden nieduży, głębszy basen, dzięki czemu podczas upału, a my trafiliśmy na kilka takich dni, każdy spokojnie mógł znaleźć miejsce dla siebie.

Kids Club

W jednym z domków na terenie Osady mieści się dwupoziomowa sala zabaw, z którą synek nie potrafił się rozstać. Najbardziej wciągnęły go automaty do gry, na których sprawdzał swój refleks, cymbergaj oraz piłkarzyki. Chętnie korzystał również z małpiego gaju i basenu z kuleczkami.

Piętro niżej znaleźliśmy Gaming room, czyli coś dla fanów gier na konsoli, a tuż obok niego mieściły się atrakcje dla najmłodszych dzieci.  Córeczka z radością bawiła się tam wszelkiego rodzaju zabawkami manipulacyjnymi, była również gąsienica- tunel, domek ze zjeżdżalnią oraz kuchenki do zabawy w gotowanie

Sala zabaw dużą popularnością cieszyła się także w upalne dni, ponieważ z uwagi na klimatyzację, panowała tam komfortowa temperatura.

Plac zabaw

Kolejną atrakcją dla dzieci na terenie Osady Śnieżka są place zabaw. Jeden znajdziemy tuż przy brodzikach dla maluchów i plaży. Piasek jest tam bardzo czysty dlatego bez obaw pozwalałam mojemu niemowlakowi na zabawy w piasku.

Natomiast sam już plac był niezłą frajdą dla Starszaka. Znalazł tam huśtawki, zjeżdżalnie, ścianki i pajęczyna do wspinaczki. Mógł na różne sposoby testować swoją zwinność, a wszystko to z cudownym widokiem na góry.

Drugim miejscem na zabawy był plac przed budynkiem recepcji. Tutaj dzieci mogły bawić się na huśtawkach lub bocianim gnieździe oraz dwóch dużych dmuchańcach. Przyznam, że synek miał zabawę na całego. W słoneczne dni każdy mógł się ochłodzić się w wodnej mgiełce, znajdującej się tuż za wjazdem, która najwięcej radości sprawiała oczywiście dzieciom.

Myślę, że w tym miejscu warto również wspomnieć o Osadkowym Delfinku, który podwoził nas na place zabaw, animacje oraz baseny. Jest to nie tylko dodatkowa atrakcja dla dzieci, ale również duże ułatwienie w przemieszczaniu się po rozległym terenie kompleksu.

Rozrywki dla rodziców

Jeśli chodzi o osoby dorosłe, one również nie będą nudziły się w Osadzie Śnieżka.  Codziennie rano odbywają się poranne zajęcia, takie jak np. Nordic Walking czy Pilates.  Natomiast w godzinach wieczornych mogą liczyć na rodzinne atrakcje, chociażby takie jak rodzinne grillowanie, czy wspomniane wcześniej letnie kino plenerowe.  Dla tych którzy dbają o swą sprawność fizyczną jest dwupoziomowa siłownia, znajdująca się tuż obok sali zabaw. Znajdują się w niej bieżnia, rowerki, atlasy do ćwiczeń, hantle.

Można również skorzystać z siłowni zewnętrznej znajdującej się obok dużego basenu.  Istnieje także możliwość wypożyczenia roweru z całym niezbędnym wyposażeniem (również fotelików, czy przyczepek dla dzieci) i udania się na wycieczkę niezwykle malowniczymi szlakami rowerowymi.

Chwili relaksu można oddać się w łaźnia parowej, saunie fińskiej, infrared, oraz grocie solnej. Niestety, my ze względu na nasze maluchy nie daliśmy rady z nich korzystać, ale wiemy, że inni goście hotelowi bardzo je chwalili.

Pyszne jedzenie

Na gastronomicznej mapie Osady znajdziecie trzy punkty, które zaspokoją głód podczas pobytu. Restauracja Malina serwująca przepyszne śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w 3 salach. Dzięki temu nigdy nie musieliśmy czekać na wolny stolik i zjedzenie posiłku.

Co do posiłków, to wybór było duży, zarówno w trakcie śniadań, jak i obiadokolacji. Oczywiście, jak na miejsce stworzone z myślą o dzieciach, również one miały w czym wybierać. 4 rodzaje płatków śniadaniowych, dżemy, nutella, owoce, chałki, naleśniki, jogurty. Nasz niejadek był zachwycony i zawsze znajdował coś dla siebie.  Był różnego rodzaju wędliny, sery, pasztety, jaja w różnej postaci, kiełbaski, warzywa.

Po południu mogliśmy liczyć na zupy, do wyboru zawsze były dwie. Oprócz tego były ryby, mięsa, ziemniaki, kasze, makarony, kluski, leczo, pierogi.  Aż trudno było zdecydować na co się skusić. Wszystko było świeże i pyszne. Synek natomiast szukał swych smaków wśród gofrów, klusek na parze w owocowym sosie, naleśników czy pierogów z owocami.

Nie zapomniano o deserze. Trzy rodzaje ciasta, kolorowe galaretki, ciasteczka czy pyszny owocowy koktajl były zwieńczeniem popołudniowych posiłków.

Poza tym smakowaliśmy pizzy w restauracji Albero, serwującej włoską kuchnie i tutaj również nie możemy napisać złego słowa, bo było pysznie.

W ciągu dnia dużym zainteresowaniem cieszyło się Bistro pod Śnieżką. Zwłaszcza w wyznaczonych godzinach, w których i tu uwaga!, dzieci otrzymywały darmowe lody (wystarczyło okazać zieloną opaskę, która wskazywała wykupiony pakiet pobytowy).

W chwili przerwy między wodnymi zabawami smakowaliśmy tam również przepysznych gofrów z bitą śmietaną i owocami oraz lemoniady.

Atrakcje w okolicy

W ramach pakietu pobytowego mogliśmy wybrać bilet wstępu dla całej rodziny do jednej ze wskazanych atrakcji regionu. Tym razem postawiliśmy na Muzeum Klocków Lego i Muzeum Konsol gier Video w Karpaczu. Muszę przyznać, że wszyscy mieliśmy wielką frajdę oglądając nie tylko kolorowe, ale i ruchome budowle z klocków lego. Każdej z wystaw towarzyszyły także dodatkowe efekty dźwiękowe, które potęgowały nasze wrażenia.  Muzeum Konsol było natomiast dla mnie i męża cofnięciem się do lat naszego dzieciństwa, co miło było powspominać.

W okolicach Osady znajdują się również liczne szlaki turystyczne, na których mogliśmy podziwiać naprawdę przepiękne widoki. Odwiedziliśmy Świątynię Wang. Podążając dalej niebieskim szlakiem trafiliśmy do Samotni oraz nad kocioł Małego Stawu. Przyroda w tym miejscu naprawdę zapiera dech.  Wybraliśmy się również na Zaporę na Łomnicy, która okazała się być niezwykle malowniczym miejscem, które będąc w Karpaczu warto odwiedzić. Tradycyjnie już zaliczyliśmy Dziki Wodospad. Takich malowniczych miejsc wokół Osady jest naprawdę dużo.

W drodze powrotnej do domu, rządni mocnych wrażeń pojechaliśmy do Świeradowa Zdrój, aby wejść na  słynne Sky Walk, leżącej w odległości ok 45 km od Osady. Jest to platforma widokowa ze szklanym tarasem. Jest tam także kropla wody czyli siatka relaksacyjna na wysokości około 50 metrów ponad ziemią,  kokon pająka - siatkowa atrakcja, którą można przedostać się na inny poziom ścieżki oraz zjeżdżalnia z wieży.  Dla Nas najistotniejsze było to, że bez problemu mogliśmy wjechać wózkiem na szczyt wieży i podziwiać góry izerskie całą naszą rodzinką.

Co do samej Osady Śnieżka, myślę, że na sam koniec warto dodać, że wszystko jest w niej zorganizowane na naprawdę najwyższym poziomie, a obsługa kompleksu jest miła i bardzo pomocna.

Jest to również miejsce, do którego można przyjechać ze swym psim pupilem, który nie tylko jest mile widziany w Osadowych apartamentach, ale i znajdzie Psi Bufet przed głównym budynkiem recepcji.

Z czystym sumieniem polecamy Osadę Śnieżka na wakacje w górach. Pobyt tutaj to czysta przyjemność i na pewno jeszcze tutaj wrócimy!!

Osada Śnieżka            wyr%C3%B3%C5%BCnienie%20BabyGo%20Miejsce%20Przyjazne%20Dzieciom%20i%20Rodzicom.jpg

OSADA ŚNIEŻKA

Adres: ul. Spacerowa 13 Łomnica, Dolnośląskie

WWW: http://osada-sniezka.pl

E-mail: rezerwacja@osada-sniezka.com

Telefon: 75 612 66 93

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.