Wybierz miasto:

Miasto:

Rodzinne wakacje z górskimi widokami

2023-09-05

Ostatni tydzień wakacji spędziliśmy w hotelu Panorama ski, bike & restaurant, mieszczącym się u podnóża Czarnej Góry w Sudetach, w Strefie Czystego Powietrza, gdzie przez 365 dni w roku bez obaw można oddychać pełną piersią.

Panorama Czarna Góra to Aparthotel, w którym znajdziecie komfortowe apartamenty z cudnymi górskimi widokami. Jest to hotel, w którym zarówno dzieci, jak i rodzice nie będą mogli narzekać na nudę, gdyż pełen jest wspaniałych atrakcji, różnorodnych animacji oraz pysznych posiłków. Do tego bliskość gór z pewnością zachęci Was do pieszych wędrówek i podziwiania bajecznych widoków.

My po dotarciu na miejsce byliśmy oczarowani górskim widokiem, jaki będziemy mogli podziwiać przez najbliższy tydzień z okien naszego apartamentu, a synek wręcz nie mógł doczekać się wjazdu kolejką Luxtorpeda, którą było widać już z daleka.

Komfortowy Apartament

Po wejściu do hotelu przywitał nas przytulny hol z recepcją, barem i restauracją.

Nasz apartament mieścił się w budynku głównym, co było ogromnym plusem w przypadku deszczowych dni, kiedy podczas wyjść na basen czy do restauracji nie musieliśmy opuszczać budynku.

Apartament składał się z dwóch niezwykle urokliwych sypialni z wyjściem na taras, salonu z aneksem kuchennym oraz sporej łazienki z prysznicem.

Aneks był świetnie wyposażony, wręcz idealnie na przyjazd z małymi dziećmi, kiedy to niekoniecznie mamy w planach gotowanie, ale musimy coś podgrzać.  Do dyspozycji mieliśmy mikrofalówkę, płytę indukcyjną, czajnik, zmywarkę oraz niezbędne kubki, szklanki, talerzyki i sztućce.

Oczywiście w apartamencie nie mogło zabraknąć zestawu kosmetyków, suszarki, ręczników, telewizora czy sejfu.

Atrakcje dla dzieci i rodziców

Hotel Panorama  to miejsce, gdzie bez względu na porę roku nie można się nudzić. Zimą to popularny w kraju ośrodek narciarski, natomiast latem zachęca do wyjścia z rodziną na górski szlak lub do ekstremalnej jazdy rowerem, bowiem na terenie resortu znajduje się  największa w Europie sieć Singletrack.

Animacje

W trakcie wakacji w hotelu Panorama ski, bike & restaurant dzieci mogły korzystać z codziennych animacji, które prowadzone były od rana w  godzinach 9:00- 11:00 oraz po południu 16:30- 21:00.

Poza sezonem wakacyjnym na animacje możecie liczyć od piątku do niedzieli.

Bardzo spodobało nam się to, że codziennie animacje miały inny plan i posiadały różnorodną tematykę. Były zabawy konstrukcyjne, tatuaże brokatowe, modelowanie balonów, mini disco, przeciąganie liny, rodzinna ekoolimpiada i wiele innych.

Nas w sobotę przywitało uwielbiane przez dzieci Piana Party i uśmiechom nie było końca.

Ostatni dzień upłynął nam pod znakiem Super Bohaterów. Po pomalowaniu twarzy, synek zamienił się w Spider- Mana, a następnie brał udział w Super Hero Party. To była naprawdę świetna zabawa.

Sala zabaw

W sali zabaw na dzieci czekały ogromne klocki, gdzie mali konstruktorzy mogli poczuć się jak w raju. Córeczka przypodobała sobie duży domek, w którym lubiła się chować wraz z lalkami.

Maluchy mogły tam również cieszyć się drewniana kolejką i pociągami, różnymi zabawkami sensorycznymi, czy oglądać książeczki.

Sala gier multimedialnych

To miejsce, gdzie znajdowało się sporo automatów i ciężko było wyciągnąć z niego dzieciaki. Nawet dwuletnia córeczka znalazła dla siebie mini karuzelę, która dawała jej mnóstwo radości. Były skutery, strzelanki i cymber gaj, na którym prowadziliśmy rodzinne rozgrywki.

Basen

W budynku głównym, piętro niżej niż nasz apartament mieścił się spory basen z biczami wodnymi, który był doskonałym urozmaiceniem w deszczowe dni.

Na maluchy czekał brodzik z tryskawką i licznymi zabawkami.  Jednak najbardziej oczarowało nas ogromne jacuzzi, w którym nie tylko mogliśmy zrelaksować się w cieplutkiej wodzie i bąbelkach, ale również podziwiać górską panoramę.

Tuż przy basenie znajdowało się saunarium, gdzie do dyspozycji mieliśmy aż 5 rodzajów saun: fińską, rzymską, bio, ziołową oraz infrared.

Na terenie resortu, przy hotelu Czarna Perła znajdował się basen zewnętrzy, z którego również mogliśmy korzystać.  Przy większym znajdowała się super zjeżdżalnia, w sam raz na wodne szaleństwa. Maluszki także nie mogły narzekać na nudę, ponieważ w ich brodziku także była zjeżdżalnia na miarę ich potrzeb. Tuż obok w jacuzzi chwili relaksu mogli oddać się rodzice.

Dmuchańce

To ulubiona atrakcja dzieci, której nie mogło zabraknąć na terenie resortu Czarna Góra.  Są idealne dla spożytkowania dziecięcej energii.  Dzieci miały do dyspozycji 3 konstrukcje, na których mogły skakać, wspinać się, przeciskać przez różne przeszkody, a duża zjeżdżalnia dostarczała im sporej adrenaliny. Moje maluchy były zachwycone

Czarna Żmija

Czarna Żmija to najdłuższa w Polsce zjeżdżalnia grawitacyjna znajdująca się na terenie resortu. Na zjazd wagonikiem zdecydował się synek z mężem i oboje byli zachwyceni. Trasa ich przejazdu obejmowała 3 pętle, liczne zakręty oraz wiadukt nad potokiem, a sam zjazd synek ocenił na "kozacki".

Luxtorpeda

Luxtorpeda to nowoczesna, superszybka kolej linowa, znajdująca się u podnóża Czarnej Góry, dzięki której w ciągu kilku minut znaleźliśmy się praktycznie na samym szczycie góry. Uznaliśmy to jako świetną atrakcję zwłaszcza dla dzieci i możliwości podziwiania górskich widoków, które wiemy, że są bajeczne.

Niestety pogoda niezbyt nam sprzyjała, jeśli chodzi o widoczność, mimo wszystko byliśmy zadowoleni, a dzieci miały frajdę z przejazdu.

Atrakcje turystyczne

Hotel Panorama ski, bike & restaurant znajduje się w niezwykle urokliwym miejscu i jest otoczony przez góry, dlatego praktycznie codziennie nie zważając na pogodę nogi same niosły nas w góry. Już w niedalekiej odległości od hotelu znajdował się punkt widokowy Puchaczówka, a kawałek dalej szlak na Czarną Górę, który pomimo wjazdu kolejką, chcieliśmy zaliczyć pieszo. Dalej szlak biegł w kierunku Śnieżnika, który mimo chęci przez pogodę i nasze maluchy, nie udało nam się zdobyć,

Odwiedziliśmy również pobliskie Międzygórze, aby zobaczyć zaporę oraz wodospad Wilczki będący największym wodospadem w Masywie Śnieżnika. Widoki, jakie mogliśmy podziwiać były naprawdę obłędne.

Posiłki

Śniadania i obiadokolacje serwowane były w formie bufetu w urokliwej restauracji z tarasem widokowym.

Na śniadaniach mogliśmy liczyć zarówno na ciepłe dania, jak i na różnorodne wędliny, sery, pasty i liczne owoce.

Obiadokolacje obfitowały w wykwintne dania główne, pyszne zupy, które do wyboru mieliśmy zawsze dwie i przepyszne ciasta, którym ciężko było się oprzeć.

Bardzo cieszyła nas ilość owoców, jaką mieliśmy do wyboru.

Dla dzieci przygotowany był osobny stół z menu skrojonym specjalnie pod maluchy. Dzieci miały do wyboru pyszne dania śniadaniowe oraz obiadowe, a na deser słodkie przekąski (cukierki i ciasteczka).

Wszystko, czego mieliśmy okazje skosztować było świeże i pyszne.

Na terenie restauracji były udostępniane krzesełka dla najmłodszych, co znacznie ułatwiało życie rodzicom z takimi maluszkami, jak nasza córeczka.

W ciągu dnia niejednokrotnie korzystaliśmy z restauracji Panorama, która serwowała min. wyborne pizze. Nasze serce skradła Bacówka, z serem wędzonym.

Dla dzieci w restauracji była natomiast wata cukrowa i popcorn.

Panorama ski, bike & restaurant to zdecydowanie hotel dla rodzin z dziećmi.  Oprócz atrakcji jakie czekają tam na maluchy, hotel gwarantuje możliwość dostawki łóżeczek do pokoi dla najmłodszych gości hotelowych oraz wanienki.  Do tego niezwykłe widoki i czyste powietrze sprawiają, że aż nie chce się stamtąd wyjeżdżać.

Panorama ski, bike, spa & restaurant

PANORAMA SKI, BIKE, SPA & RESTAURANT

Adres: ul. Na Skarpie 4 , Stronie Śląskie

WWW: https://panorama.czarnagora.pl/

E-mail: rezerwacja@panorama.czarnagora.pl

Telefon: +48 74 884 34 05

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.