Wybierz miasto:

Miasto:

Wakacje w mieście – plaża w Krakowie!

2023-07-03

Z prawdziwą przyjemnością mogę Wam polecić wspaniałe miejsce w Krakowie, gdzie można błogo wypoczywać w letnie dni w Krakowie- stację parkową z plażą na zewnętrz Parku Wodnego.

Wstyd się przyznać, ale byłam tu dopiero pierwszy raz i nie wiedziałam, co tracę. Spokojnie można tutaj spędzić czas od rana do wieczora i ani dzieci ani rodzice nie będą się tutaj nudzić.

My nie mieliśmy takiego komfortu spędzenia tutaj całego dnia, ale niebawem to nadrobimy, bo odpoczywa się tutaj fenomenalnie! Teren stacji jest ogromny i ma sporo do zaoferowania. My na samym początku, ponieważ wchodziliśmy wejściem od hali basenowej, odpoczynek i zabawę zaczęliśmy od pierwszej strefy z dużym brodzikiem z wodą i fontannami. Są tutaj leżaki, na których my rodzice mogliśmy wypocząć i w bezpieczny sposób mieć oko na swoje pociechy.

Dzieci spędziły tutaj dobre pół godziny zanim nie zorientowały się, że na dole znajduje się ogromny teren z piaszczystą plażą i wodnym parkiem wodnym, a prowadziły do niego dla nich dwie zjeżdżalnie (dla rodziców są schody:)). Gdy dzieci się bawiły zjeżdżając tam i z powrotem my mogliśmy rozłożyć się na jednej z dwóch wspaniałych plaż z leżakami i parasolkami.

Teren jest ogrodzony i monitorowany, więc gdy zamawialiśmy dla nich lody to nie musieliśmy się ciągle za nimi oglądać, co jest dodatkowym plusem. Na terenie stacji są dwa punkty gastronomiczne, gdzie można zamówić bezalkoholowe drinki, ciepłe i zimne napoje, słodycze, lody oraz dania barowe i restauracyjne.

Gdy dzieci zeszły w końcu na dół zabawie nie było końca na wodnej strefie zabaw, na dwóch suchych placach zabaw oraz na parku linowym! My w tym czasie przemieszczaliśmy się na dodatkowe strefy wypoczynku- altanie w otoczeniu zieleni,  na leżakach czy ławkach. Dzieciom niezwykle bardzo spodobało się kręcące koło, do którego wskakiwali i dosyć szybko się kręcili, jak chomiki.

Dla większych dzieci są przewidziane inne atrakcje- boisko do siatkówki plażowej, stół do gry w ping-ponga, stół do gry w szachy czy warcaby, czy strefa gier planszowych, a nawet kręgle plenerowe.

Wspaniałe jest to, że na miejscu znajdziemy ubikacje, przebieralnie, szafki, prysznice solarne i dwa punkty gastronomiczne: "Słoną i Słodką Przystań".

My obiad zjedliśmy w restauracji Parku Wodnego Siesta znajdującej się na przeciwko kas biletowych w holu głównym i z czystym sumieniem możemy Wam ją polecić. Znajdziecie tam pyszne, aromatyczne zupy, wspaniałą pizzę czy różnorodne sałatki. Wszystko jest świeże, dobre i smaczne. Czuć, że potrawy przyrządzane są od podstaw w oparciu o naturalne i świeże produkty.

Dodatkowym atutem tej restauracji jest dobrze wyposażona sala zabaw. Jest przeznaczona zarówno dla najmłodszych smakoszy, jak dla większych dzieci.

Wracając do strefy zewnętrznej-my na tej wyjątkowej plaży byliśmy w piątek, ale w soboty odbywają się tutaj animacje dla dzieci w godzinach 10:00-13:00, więc tym bardziej warto tutaj przyjść.

Możecie również zapoznać się z mapką i zobaczyć, jakie atrakcje na Was czekają:

W  strefie zewnętrznej do Państwa dyspozycji są m.in.:

• wodny plac zabaw
  • dwie piaszczyste plaże z leżakami
  • strefy wypoczynku na leżakach, ławkach, w altanie w otoczeniu zieleni
  • suche place zabaw
  • dwa punkty gastronomiczne
  • brodzik z wodą
  • park linowy
  • „chomik”
  • kręgle plenerowe
  • nowe strefy chillout
  • strefa gier planszowych

Plaża STACJA PARKOWA jest czynna w godz. 9:00 – 22:00.

Jeżeli jest piękna pogoda to polecam Wam zarezerwować sobie czas i wejść poprzez zewnętrzny boks kasowy (znajdujący się przy budynku Parku Wodnego od strony Hotelu Swing), który umożliwia korzystanie ze strefy plaża Stacja Parkowa bez dostępu do hali basenowej. Cennik macie tutaj:

WEJŚCIE PRZEZ ZEWNĘTRZNY BOKS KASOWY - Park Wodny w Krakowie

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.