MISJA: Dostarczamy wysokiej jakości usługi sportowe. Promujemy edukacyjną funkcję sportu. Realizujemy cele komercyjne i społeczne.
WARTOŚCI: Współzawodnictwo (competition), społeczność (community), kompetencja (competence), wsparcie (comfort), towarzystwo (company), porozumienie (communication).
TOŻSAMOŚĆ: Centrum Rozwoju Com-Com Zone w Krakowie-Prokocimiu to nowoczesny obiekt sportowo-rekreacyjny, którego głównym elementem jest kryta pływalnia sportowa z trybunami. W obiekcie znajduje się ponadto basen rekreacyjny, brodzik dla dzieci, dwie wanny jacuzzi, zjeżdżalnia, sauna sucha oraz parowa, sala spinning i pomieszczenia do masażu. Oprócz infrastruktury ściśle sportowej, w obiekcie znajduje się restauracja. Zadaniem Centrum Rozwoju Com-Com Zone Prokocim jest nie tylko zapewnienie klientom atrakcyjnej przestrzeni rozwoju fizycznego, lecz także upowszechnienie rozumienia sportu jako przestrzeni rozwoju osobistego i społecznego rozwoju. Obiekt jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
SKALA DZIAŁALNOŚCI: 2 600 m. kw. całkowita powierzchnia obiektu
OFERTA: Pływalnia sportowa 25m. Basen rekreacyjny Brodzik dla dzieci Jacuzzi Zjeżdżalnia 40 m. Sauna sucha Sauna parowa Sala spinning Restauracja
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA: Centrum Rozwoju Com-Com Zone Prokocim to miejsce współistnienia takich wartości jak: współzawodnictwo (competition) i społeczność (community), kompetencja (competence) i wsparcie (comfort), towarzystwo (company) i porozumienie (communication). Oto klucz do oryginalnej nazwy Com-Com Zone. Uprawianie sportu to nie tylko kwestia dbałości o właściwą kondycję fizyczną - uprawnianie sportu to sposób kształtowania osobowości i utrwalania takich wartości jak wytrwałość, uczciwość czy solidarności, bez których trudno wyobrazić sobie dojrzałe społeczeństwo obywatelskie.
EKONOMIA SPOŁECZNA: Centrum Rozwoju Com-Com Zone Prokocim to przedsiębiorstwo społeczne, które działa inaczej niż większość komercyjnych centrów sportowych. Oznacza to, że całkowity zysk ze sprzedaży usług sportowych w Com-Com Zone przeznaczany jest na cele społeczne, ściśle zaś na działalność statutową Stowarzyszenia SIEMACHA - właściciela marki Com-Com Zone. Ekonomia społeczna, która realizuje równocześnie cele komercyjne i społeczne to alternatywa dla tradycyjnej formuły biznesu opartej na kredytach, reklamie i planowym postarzaniu produktu. W 2011 roku Com-Com Zone zostało laureatem prestiżowego tytułu „Małopolski Lider Przedsiębiorczości Społecznej”.
Zapisz się do newslettera
Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.
Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.
Mapa:
Wydarzenia i firmy:
Wakacje z dziećmi Wakacje z dzieckiem Hotele dla rodzin Hotele dla rodzin z dziećmi Wakacje nad morzem z dziećmi Wakacje nad morzem z dzieckiem Wakacje z dziećmi w Polsce Wakacje z dzieckiem w Polsce Fajne hotele w Polsce Super hotele w Polsce Dla rodzin z dziećmi Fajne hotele w Polsce dla rodzin z dziećmi Hotele dla rodzin z dziećmi nad morzem Hotele dla rodzin z dziećmi w górach Rodzinne wakacje Wakacje Rodzinne Rodzinny wypoczynek Rodzinny urlop Urlop z dzieckiem Najlepsze hotele Rodzinne hotele Hotele dla dzieci Wakacje z dzieckiem nad morzem Wypoczynek z dzieckiem nad morzem Rodzinne hotele dla dzieci Rodzinny wypoczynek nad morzem Urlop z dzieckiem nad morzem Urlop nad morzem Rodzinne wakacje Wakacje Rodzinne
Rodzicu!
xDodaj miejsce przyjazne Dzieciom do BabyGo
Rodzicu!
xPodaj nam swój e-mail, a otrzymasz PDF "Miejsca Przyjazne Dziecom":