Wybierz miasto:

Miasto:

Blog

Kurs o dwulatku oczami rodzica

2021-03-27

Jestem mamą dwulatka i przyznam, że bywają dni, iż mimo moich usilnych starań i ogromu empatii, nie potrafię zrozumieć niektórych zachowań mojego dziecka. Aby to zmienić, wzięłam udział w Kursie o dwulatku   Kurs prowadzi Pani V. Narojczyk zajmująca się terapią dzieci w obliczu wyzwań rozwojowych. Z wykształcenia jest psychologiem oraz…

Uczymy się zasad bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo dziecka to dla rodzica rzecz najwyższej wagi. Chcemy, aby nasze dzieci znały zasady bezpieczeństwa otaczającego Nas świata i wiedziały jak zachować się w różnych sytuacjach. A jak zrobić to w najlepszy sposób, aby nauka nie była wyłącznie moralizatorskim tonem rodzica? My polecamy do tego audiobook Antosia uczy i ostrzega…

TULI Paka dla Malucha i Starszaka

2021-03-27

TULI Paka od Nunulu to doskonały sposób na kreatywne spędzenie czasu przez dzieci. Dzięki niej przeniosą się one w podróż pełną twórczych wyzwań i dobrej zabawy.     To paka pełna ciekawych i rozwojowych zabaw, której motywem przewodnim są emocje i uczucia, czyli niezwykle ważne elementy otaczającego dzieci świata. TULI Paka i…

Gry planszowe dla najmłodszych dzieci i ich rodziców

Jeśli szukacie gier planszowych dla najmłodszych, które spodobają się całej rodzinie, a do tego umilą Wam czas w domu, to mamy kilka propozycji od sklepu Geniuszek wartych uwagi.     Gry planszowe to świetne narzędzie do dbania o prawidłowy rozwój dziecka. Dzięki nim dziecko pielęgnuje w sobie m.in. werbalne oraz komunikacyjne umiejętności,…

Wydawnictwo Adamada: "O Wilku, który chciał zostać superbohaterem!"

2021-03-27

"O Wilku, który chciał zostać superbohaterem!" Orianne Lallemand - recenzja książki.            Dziś zachęcamy Was do zaprzyjaźnienia się z najbardziej gapowatym i zarazem przesympatycznym Wilkiem na świecie;) Panie i Panowie, słodkie maluchy i nieco starsze starszaki - oto WILK!!! Tak, tak, nie byle jaki wilk. Tylko WILK, który ma charakter, złe…

Wakacje z dziećmi w Kołobrzegu

2021-03-26

„A może nad morze? 30 atrakcji dla dzieci w Kołobrzegu i okolicach”   Oboje z mężem pochodzimy z Dolnego Śląska i od dziecka mieszkamy w tej samej miejscowości – a jednak poznaliśmy się w Kołobrzegu i to właśnie tam zaczęła się nasza wspólna historia. Sami chyba przyznacie, że to niesamowity paradoks…

Wakacje z dziećmi w Świętokrzyskim

Rok 2020 zaskoczył wszystkich, nikt chyba nie przewidział takiego scenariusza. Cała pandemia brzmiała jak zły sen, ale wydaje mi się, że powolutku i stopniowo nauczyliśmy się funkcjonować w tej nowej rzeczywistości. Oczywiście zaczęliśmy doceniać to co zostało nam zabrane, przede wszystkim nieograniczoną wolność, którą mieliśmy do tej pory. Dlatego gdy…

Idealne wakacje z dziećmi w Gdańsku

2021-03-26

Jeśli miałabym polecić miejsce na idealne wakacje z dziećmi w Polsce to, mimo ogromnej miłości do Dolnego Śląska i Karkonoszy, muszę wskazać na nasz Bałtyk. Polskie morze kochamy miłością niegasnącą i zawsze chętnie tam wracamy. Przyznaję, że ostatnie kilka lat mieliśmy przerwę i wybieraliśmy kierunki zagraniczne. Ale z tym większą…

Wakacyjne atrakcje dla dzieci — Władysławowo i okolice

Lata mijają, a Władysławowo niezmiennie jest w czołówce ulubionych miejscowości nadmorskich Polaków i nie tylko! Często jednak brakuje nam inspiracji lub po prostu wiedzy na temat atrakcji dostępnych na miejscu i w okolicy! Właśnie dlatego, w tym artykule znajdziecie najciekawsze wakacyjne atrakcje dla dzieci w popularnym “Władku” i okolicach! Mamy…

Wakacje z dziećmi we Władysławowie

2021-03-25

Wakacje 2020 spędziliśmy we Władysławowie- miejscowości znanej wszystkim miłośnikom nadmorskich klimatów. My byliśmy tam po raz pierwszy tak, jak i nasze dzieci. . Nie wiedzieliśmy zupełnie czego się spodziewać, nie mieliśmy żadnych planów, mapy atrakcji, czy listy miejsc do zobaczenia. Jedyne, co sobie zaplanowaliśmy to dobrze się bawić. I to…

Wakacje z dziećmi- weekend w Małopolsce

Cześć, mam na imię Wojtek, mam 5 lat i w tym roku poszedłem po raz pierwszy do przedszkola. Mam młodsze rodzeństwo – 3-letniego Antosia i 1,5 roczną Zosię. Od małego niemowlaka uwielbiam podróże samochodem. Będąc jeszcze w brzuchu mamy pojechaliśmy na Chorwację, ale niestety nic nie pamiętam :( W tym…

Wakacje z dziećmi na Mazurach

2021-03-25

Od lat weekendy spędzamy na tatrzańskich szlakach…Karkonosze są bliskie naszemu sercu, ponieważ obydwoje stamtąd pochodzimy. Korona wirus pokrzyżował nasz wakacyjny trip do Tunezji, dlatego wybraliśmy się na MAZURY! Mazury, czyli kraina tysiąca jezior, ściąga turystów jak magnes… mnie zawsze kojarzyły się z brudną wodą i komarami…Mąż jednak tak bardzo zaangażował…

Moje pierwsze wakacje nad morzem

Mam na imię Zosia i zaraz kończę 3 lata. Razem z pomocą mamy, opisałyśmy nasze nadmorskie wakacje i może nie są one bardzo szałowe, ale dla nas były bardzo rodzinne i wyjątkowe.       Dawno temu, dokładnie w wakacje, mama weszła do pokoju i zawołała nas na kolację. Podczas posiłku powiedziała, że…

Nasze zwierzakowe wakacje z dziećmi

2021-03-25

Jesteśmy młodą rodziną, która uwielbia podróże z dziećmi!   Synkowie - Maximilian oraz Benjamin dzielnie współpracują i również aktywnie jak rodzice spędzają czas wolny.   W ostatnie dwa miesiące odwiedziliśmy aż 6 przepięknych i ciekawych miejsc w Polsce, aby jednak nie zanudzać wybierzemy kilka tych, które zapadły w naszej pamięci najbardziej.     Pierwszym,…

Rodzinne wakacje z dzieckiem

Nasza podróż rozpoczęła się dość niespodziewanie. Nad morzem w Dziwnowie przebywali teściowie. Pewnego dnia zadzwonili do nas, czy nie chcielibyśmy do nich dołączyć, ponieważ zwolnił się pokój piętro niżej. Zbliżał się weekend, pogoda dopisywała. Postanowiliśmy więc, że wyjeżdżamy. Tym bardziej, że dawno nie byliśmy nam morzem, a polskie morze zawsze…

Wakacje z dzieckiem nad morzem

2021-03-25

Naszą podróż rozpoczęliśmy z Łodzi i docelowo wybraliśmy miejscowość Międzyzdroje,  jako tą w której zatrzymaliśmy się na tydzień.  Międzyzdroje to miasteczko mniejsze, rodzinne i większość turystów to rodziny z dziećmi oraz seniorzy, co nam bardzo odpowiadało.   Plaża jest tam piaszczysta. czysta i zadbana. Nasza pociecha goniła na niej mewy, a…

Rodzinne wakacje z dzieckiem na Mazurach

W sierpniu 2020 roku wybraliśmy się na nasze pierwsze wspólne wakacje z dwójką dzieci. Za kierunek obraliśmy Mazury i pensjonat na uboczu. Cisza, spokój, natura, czyste powietrze.      W porze obiadowej odwiedzaliśmy Jezioro Czos, które było blisko Mrągowa, a poranki i popołudnia spędzaliśmy nad jeziorem. Przejażdżki motorówką na zawsze zapiszą się…

Wakacje z dziećmi bez telefonu

2021-03-25

To był lekki szok dla dzieci gdy usłyszały że mają spędzić tydzień nad jeziorem bez telefonów i i bez internetu. Kilka dni oswajały się z tą myślą, ale udało nam się ich przekonać, że będzie to wspaniała przygoda. I taka była. To były udane wakacje dla całej naszej rodziny.   Jak…

Rodzinne wakacje z dzieckiem nad morzem

Każdy szuka swojego miejsca, do którego chętnie powróci z rodziną, na wspólny, wakacyjny wypoczynek.  Do spokojnej okolicy, w której zielony ogromny ogród połączony różnymi odmianami drzew oddaje swój urok.  Miejsca, gdzie porannym spacerkiem można pójść nad jeziorko, połowić ryby lub pozbierać oddane naturze grzyby. A wieczorem rozpalić ognisko, gdzie przy…

Nasze niezapomniane wakacje z dzieckiem

2021-03-25

W dzieciństwie uwielbiałam podróżować. Szczególnie z dużym sentymentem wspominam pierwsze podróże z rodzicami. Do lasu, w góry czy nad jezioro.    Za nami pierwsza podróż przez dziewięć wspaniałych ciążowych miesięcy z rosnącym we mnie Życiem, Szczęściem i Celem. To podróż, która jak każda inna wcześniej poprzedzona była ogromnym marzeniem i staraniami.…

Wakacje z dzieckiem w Rymanowie Zdroju

Te i wcześniejsze wakacje spędziłam z córkami i moją mamą w malowniczej miejscowości jaką jest Rymanów Zdrój. Wieś ta reklamuje się jako Podkarpacka Stolica Dzieci i położona jest w Beskidzie Niskim w okolicach Krosna. Płynie przez nią leniwie rzeczka Tabor.     Przed wojną wieś należała do rodziny Potockich, którzy w XIX…

Górskie wakacje z dziećmi

2021-03-25

Po wielu wakacjach spędzonych z trójką dzieci na Węgrzech albo w Bułgarii nad wodą, przyszedł czas na polskie góry. Kto by pomyślał, że tak nam się spodoba!     Wynajęliśmy cudny domek w Krościenku w Pieninach – Pienińska Chata:  http://pieninskachata.pl/  Już przy wejściu wypełniające domek zapachy naturalnych olejków w połączeniu z drewnem…

Wakacje z dzieckiem w Polsce

Wszędzie dobrze, gdy jesteśmy razem. Rok 2020 udowodnił nam, że nie ważna jest pogoda, nie ważne „gwiazdki”, najważniejszy jest dobry humor, wspólne planowanie, a potem radosna zabawa we czwórkę. Uświadomiliśmy sobie także wartość słów Stanisława Jachowicza: „Cudze chwalicie, Swego nie znacie, Sami nie wiecie, Co posiadacie.”.       Naszą przygodę rozpoczęliśmy nad…

Wakacje z dziećmi nad jeziorem

2021-03-25

Historia wakacji, zaczęła się od planów. Pytanie w naszych głowach: dokąd pojechać? Pytanie bardzo ważne, gdy jest się rodzicem 2 małych dzieci, wymagających ciągłej troski i opieki. Czy sobie poradzimy w nowej sytuacji, ponieważ często nie wyjeżdżaliśmy na wakacje? Dodatkowo, byłam wtedy w zaawansowanej ciąży , co troszkę utrudniało podjęcie…

Wycieczka z dziećmi w góry

Jesteśmy rodzinką, która krótkie wycieczki po naszym pięknym i magicznym kraju ma opanowane do perfekcji. Mieszkamy na wsi w województwie Lubelskim nieopodal niezwykłego Zamościa otoczeni cudownym Roztoczem, którego uroki znamy i doceniamy.     Jednak kochamy też zwiedzać w krótkich podróżach i inne miejsca. Zapraszamy na 3 dniową wycieczkę z nami na…

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz PDF „Miejsca przyjazne dzieciom i rodzicom”.